וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חודשיים: פוענח רצח האם שנורתה לעיני ילדיה

שפא מרעי, תושבת קלנסוואה בת 28, נרצחה ביריות מטווח קצר מול עיני שלושת ילדיה הקטנים. חודשיים לאחר הרצח נעצרו שלושה מבני משפחתו של בעלה לשעבר בחשד לביצוע המעשה

המשטרה טוענת כי הצליחה לפענח את הרצח של שפא מרעי, תושבת קלנסוואה בת 28, שנורתה למוות מטווח קצר בתחילת חודש מאי לעיני שלושת ילדיה הקטנים. לאחר חודשיים של חקירה מאומצת, הצליח הצוות המיוחד במרחב השרון לאסוף ראיות למעורבותם של שלושה חשודים בביצוע הרצח.

במשטרה חושדים כי הרצח בוצע על רקע סכסוך שהתגלע בין המנוחה לבין בעלה לשעבר. שלושת העצורים הם בני משפחתו של הגרוש ולפי החשד הם החליטו לפגוע בשפא, בעקבות הסכסוך המדובר. עוד אמרו במשטרה כי הסכסוך המשפחתי החל לפני מספר חודשים, לאחר ששפא ובן זוגה החליטו להיפרד. היום (ראשון) תוגש בבית משפט השלום בנתניה הצהרת תובע נגד שלושת החשודים במעורבות ברצח ובתוך חמישה ימים יוגש נגדם כתב אישום.

דובר משטרת מרחב השרון, פקד ערן יהודה מסר כי "משטרת ישראל תמשיך לרדוף אחרי מפרי החוק בנחישות וללא משוא פנים". החקירה הראשונית של המשטרה העלתה כי אלמוני המתין לשפא בפתח ביתה וירה בה בעת שיצאה החוצה. שפא נורתה מול שלושת ילדיה הקטנים, בשעה שהייתה בדרכה לקחת אותם למשפחתון. צוות של מגן דוד אדום ממרחב ירקון שהוזעק למקום, קבע את מותה.

עוד העלתה החקירה הראשונית כי במהלך השנה האחרונה הגישה שפא מספר תלונות על אלימות מצד בעלה לשעבר. בחלק מהמקרים הוא נחקר, אך לא נעצר. הוריה של הנרצחת הגיעו לזירת האירוע והביעו אז תרעומת נגד התנהלות המשטרה. לדבריהם, "למרות ששפא התלוננה, לא עשו דבר כדי להגן עליה".

עוד בנושא:

הדיווח הראשוני על הרצח בקלנסוואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully