וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב יעקב יוסף: "המשטרה לא זימנה אותי לחקירה"

בניגוד לפרסום על כך שהמשטרה צפויה לעצור את הרב יעקב יוסף בגין הסתה להריגת גויים על רקע תמיכתו בספר "תורת המלך", התייחס היום הרב לנושא ושלל כל פנייה אליו מצד המשטרה

הרב יעקב יוסף, בנו של מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף, הגיב היום (חמישי) לראשונה לפרסום אודות כוונת המשטרה לעצור אותו לחקירה בגין הסתה להריגת גויים בעקבות תמיכתו בספר "תורת המלך". בגלי צה"ל דווח כי הרב יוסף אמר היום כי לא קיבל פניה מהמשטרה, "לא זכיתי מהם לטלפון, למרות שיש שמועות כאלה כבר שנה. יש דין ויש דיין, והמשטרה היא לא מעל החוק. אם יש למשטרה קצת שכל, התבונה תגבר", אמר. עוד דווח כי הרב יוסף ממשיך בסדר יומו הרגיל, זאת על אף המתיחות השוררת בסביבתו בעקבות כוונת המשטרה לעצור אותו.

דבריו של הרב יוסף עומדים בניגוד לדיווח אתמול לפיו תלמידיו טענו כי מפקד היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל), תת-ניצב חיים איפרגן, התקשר לרב יוסף והציע לו להגיע למטה הארצי בירושלים, שממוקם במרחק של כעשר דקות נסיעה מביתו. התלמידים אף טענו כי מפקד היאחב"ל הבטיח לרב יוסף כי יחקור אותו באופן אישי. עוד דווח כי קצינים נוספים במחוז ירושלים ניסו אף הם לפשר בנושא, אולם הרב סירב להיחקר בכל תוקף.

מוקדם יותר היום שוטרים הקיפו את ביתו של הרב יוסף ברחוב שמואל הנביא בירושלים. נוכחות השוטרים במקום הייתה ככל הנראה כתוצאה מהתקהלות ולא במטרה לעצור את הרב לחקירה כפי שדווח.

לאחר מעצרו של הרב דב ליאור לפני מספר ימים אמר הרב יעקב יוסף כי "בושה וחרפה שהקימו מחלקה לתפקידים מיוחדים, שכל תפקידה לרדוף את ציבור נאמני ארץ ישראל, תוך שתיקה מוחלטת להתבטאויות וקריאות לרצח ואלימות מצדם של פרופסורים ודוקטורים מהשמאל".

עוד באותו נושא:
בנו של הרב עובדיה יוסף צפוי להיעצר בחשד להסתה
הרב ליאור: "לא זקוקים לאישור הקומיסר לפרסום ספרים"
בנו של הרב עובדיה: פרס ישראל למחבר "תורת המלך"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully