וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי: "על ראשי ש"ס להגן עליי ב'פרשת הכרזות'"

מוטי לוי

30.6.2011 / 11:18

לאחר שהגיש תלונה נגד פעיל הימין, איתמר בן גביר, בטענה כי הפיץ כרזות המשמיצות את הרב עובדיה יוסף בשמו של אריה דרעי, מכחיש יו"ר ש"ס לשעבר את מעורבותו בפרשה: "הכל שקר וכזב"

אחרי שמקורבו, יהודה אזרד, זומן לחקירה, יו"ר ש"ס לשעבר, אריה דרעי הגיב אתמול (רביעי) על פרשת הכרזות שפורסמו, כביכול, בשמו ברחבי הארץ, ובהן פגיעה בכבודו של מנהיגה הרוחני של ש"ס הרב עובדיה יוסף.

לאחר פרסום הכרזות, הגיש דרעי תלונה במשטרה נגד פעיל הימין, איתמר בן גביר , בגין התחזות, בטענה שהוא זה שעמד מאחורי הפצתן של מאות המודעות, במטרה לסכסך בין דרעי למנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף. בתגובה הגיש גם בן גביר תלונה נגד אזרד, בטענה כי שליחים מטעמו הם שהדפיסו את המודעות בשמו של בן גביר.

בראיון לרדיו "קול ברמה", תקף דרעי את ראשי ש"ס על כך שאינם מוקיעים את בן גביר. "למה אני צריך להתראיין ברדיו על זה? ראשי תנועת ש"ס, אלי ישי ואריאל אטיאס, היו צריכים להתראיין ברדיו נגד האנשים הללו. הם היו צריכים להגיד 'מוקיעים אותם ואין לנו חלק ונחלה איתם'", אמר דרעי.

עוד על "פרשת הכרזות":
אריה דרעי: אתמודד בבחירות הבאות לכנסת
דרעי למשטרה: "בן גביר מסכסך ביני להנהגת ש"ס"
מקורבו של דרעי, יהודה אזרד, ייחקר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דרעי מכריז על התמודדותו בבחירות לכנסת הבאה בשבוע שעבר, בראיון עם אילנה דיין בוועידת הנשיא/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי דרעי, שהודיע בשבוע שעבר על התמודדותו בבחירות הבאות לכנסת, המודעות בהן נכתב "הרוב קובע ולא הרב קובע – דרעי לראשות ש"ס", שימשו אף ניסיון להתסיס מחלוקת בינו לבין מנהיגה הרוחני של ש"ס. לדבריו, "לצערי הרב אפילו אנשים מתוכנו הלכו והתסיסו את הרב כשתפסו שני בחורים מבני ברק שקשורים באופן ישיר או עקיף איתי, שמדביקים מודעות נגד הרב. כמובן שהכל זה שקר וכזב. כל ילד בגיל חמש מבין שהדבר האחרון לטובתי זה המודעות הללו".

עם זאת, דרעי הכחיש כי הניסיונות אכן צלחו. "הקשר שלי עם הרב הוא לא פוליטי או ידידותי. אני תלמיד של הרב במשך עשרות שנים, לומד מתורתו של הרב ונותן שיעורים על תורתו, ואני כמו בן, במשך עשרות שנים גדלתי שם, מגיל 15-16", אמר.

לאור שובו הצפוי של דרעי לזירה הפוליטית בישראל, ליחסיו עם פטרונה הרוחני של מפלגת האם שלו ישנה משמעות פוליטית כבדת משקל. מלבד העובדה שאפשרות שילובו במפלגת ש"ס תלויה, כמובן, בהחלטתו של הרב עובדיה יוסף, הרי שמחאה אפשרית של הרב נגד הקמת מפלגה עצמאית על ידי דרעי יכולה, לפי ההערכות, להעמידו בבעיה רצינית.

לפניות לכתב: moti.levi@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully