וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה דרעי: אתמודד בבחירות הבאות לכנסת

יו"ר תנועת ש"ס לשעבר אמר בוועידת הנשיא כי הוא עדיין לא יודע באיזו מסגרת יחזור לפוליטיקה, אך הצהיר כי הוא מקווה לעמוד שוב בראש תנועה. "אני בא מתוך תחושה של שליחות"

"אני בדרך לחזרה לחיים הציבוריים בבחירות הבאות, בעזרת השם" - כך אמר היום (רביעי) השר לשעבר אריה דרעי במהלך ראיון לאילנה דיין בוועידת הנשיא בירושלים. דרעי הבהיר כי הוא איננו יודע איזו מסגרת תחזיר אותו לפוליטיקה, אבל אמר כי הוא מקווה לעמוד בראש תנועה.

"קיבלתי את ההחלטה בשנה האחרונה", אמר דרעי, "הסיבה העיקרית היא שאני מרגיש שעם הניסיון שצברתי אני יכול לתרום ולתת תקווה לאזרחי מדינת ישראל שלמרות כל חילוקי הדעות, אפשר לחיות יחד. בישראל אי אפשר להשפיע ללא כוח פוליטי, ולכן נקווה שבבחירות הבאות אעמוד בראש תנועה, לא רק למען הציבור הספרדי, אלא כדי ליצור אחדות בכלל הציבור".

דרעי התייחס לתנועה שעמד בעבר בראשה ואמר כי "ש"ס לא חייבת להיות באותם פנים שיש לה היום. היום יש לי יותר סבלנות ואני מבין יותר את האחר. החוויות שעברתי לימדו אותי הרבה ואני לוקח את החוויה החיובית מכל דבר. אני לא בא היום ממקום של נקמה, אין בי שום יצר הרע, אני לא רוצה לחזור מתוך אגו. אני בא מתוך תחושה של שליחות ואני לא יכול לברוח מהייעוד שלי".

דרעי גם נדרש למשא ומתן עם הפלסטינים וליחסים בין ישראל ושכנותיה ואמר כי "אין סיכוי לעשות שלום בלי שלום בתוך העם. אני נכנס כדי שאוכל ללכד את הציבור כדי שגם אם הולכים למהלכים קשים, נהיה יחד. אני בעד תהליך שלום, אבל התנתקנו מעזה וחטפנו טילים. אני חושב שישראל החמיצה שלום עם סוריה. אני מנסה לחשוב מה היה קורה אם היינו עושים שלום עם סוריה? מה היה קורה עם חיזבאללה, חמאס, אירן. אם למישהו יש מחשבה שמחיר הגולן יירד ב-50 שנים הקרובות הוא טועה. השאלה היא איזה סיכון אתה לוקח מול הסיכוי".

דרעי סיכם את דבריו ואמר כי "החלום הכי גדול שלי הוא שלא יהיו מלחמות. אני לא רוצה להיות ראש ממשלה, בשביל זה אצטרך להיות כל יום בצום ולקרוא תהילים על החיילים שנהרגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully