וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי למשטרה: "בן גביר מסכסך ביני להנהגת ש"ס"

מוטי לוי

28.6.2011 / 0:03

לאחר הכרזתו של אריה דרעי על שובו לפוליטיקה נתלו בבירה כרזות היוצאות נגד הרב עובדיה יוסף שדרעי לכאורה עומד מאחוריהן. בסביבת דרעי הגישו תלונה נגד בן גביר שלדבריהם הזמין הכרזות

אנשיו של אריה דרעי שהכריז על התמודדותו לכנסת הבאה הגישו אמש (שני) תלונה במשטרה נגד פעיל הימין איתמר בן גביר בגין התחזות וקבלת דבר במרמה. התלונה הוגשה לאחר שאנשיו של דרעי חשדו שבן גביר ואנשיו עומדים מאחורי הכרזות שנתלו בירושלים בימים האחרונים בהן הוצג דרעי כאילו יצא נגד הרב עובדיה יוסף, מנהיגה הרוחני של ש"ס.

לאחר הודעתו הדרמטית של דרעי בשבוע שעבר, נתלו ברחבי הבירה כרזות עליהן נכתב: "הרוב קובע ולא הרב – אריה דרעי לראשות ש"ס". בסביבתו של דרעי, שעדיין לא הכריז באיזו מסגרת ירוץ לכנסת, חשדו שבן גביר הזמין את הכרזות תחת זהות בדויה. "מדובר בתרמית, זיוף והולכת שלל של הציבור, שכל מטרתה להבאיש ריחו של הרב דרעי, לסכסך בינו לבין הנהגת ש"ס הנוכחית ובפרט להציגו כמי שקורא תיגר על סמכותו של הרב עובדיה יוסף".

בתלונה נכתב עוד כי "בדיקות שנעשו בידי מרשי ובידי תומכיו (האמיתיים) מביאות למסקנה חד משמעית שמאחורי הקמפיין השקרי הזה, עומדים איתמר בן גביר וחבורתו. מסתמא חושש בן-גביר מסיבותיו שלו משובו של הרב דרעי לזירה הפוליטית, ובאמצעות הקמפיין השקרי הוא מבקש לחבל בכך. יצוין כי אין זו הפעם הראשונה בה מפיץ בן גביר מודעות שקריות ומזויפות המתיימרות לשקף את עמדתו של הרב דרעי, ובכך לחבל בהתנהלותו הפוליטית".

לדברי מגישי התלונה, בבדיקה שערך מקורבו של דרעי, הרב יהודה אזרד התברר כי הכרזות הודפסו בבית דפוס בשכונת בית ישראל בירושלים. הם שלחו למקום נער שהתחזה לדבריהם לאיש שלומו של בן גביר "ואכן, כל המודעות שעוד היו באותה עת בבית הדפוס נמסרו לנער". עוד נכתב כי בעל בית הדפוס הודה בפני מספר אנשים שמזמין המודעות הוא איתמר בן גביר. "לטעמינו מדובר בקנוניה פלילית חמורה מאין כמותה, לדידנו חמורה יותר מהזיוף הידוע כ'מסמך הרפז'. מטרת התרמית היא להבאיש ריחו של הרב דרעי, לסכסך בינו לבין מרן הרב עובדיה יוסף שליט"א ובכך לחבל בתכניותיו הפוליטיות", נכתב.

בתגובה להגשת התלונה על ידי דרעי, הגיש בן גביר תלונת נגד בגין התחזות וקבלת דבר במרמה על הנער שנשלח לכאורה בשמו לבית הדפוס. "אנשי דרעי נפלו בפח, הם היו צריכים ייעוץ משפטי לפני שהודו בעבירות חמורות של קבלת דבר במרמה והתחזות", אמר בן גביר. "אזרד הודה ששלח אדם להתחזות לאיתמר בן גביר ואף לגנוב מודעות, ועל דרעי נאמר: פעם גנב, תמיד גנב".

עוד בנושא:
אריה דרעי: אתמודד בבחירות הבאות לכנסת
דרעי חוזר לפוליטיקה: "הרב עובדיה לא יתערב בינתיים"

* בהכנת הידיעה השתתף פנחס וולף

לפניות לכתב:
moti.levi@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully