וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפגניסטן: 10 הרוגים במתקפת מחבלים במלון בקאבול

10 בני אדם נהרגו במתקפת מחבלים במלון "אינטרקונטיננטל" בקאבול, עליו הגיבו כוחות נאט"ו בירי אווירי על התוקפים. הרשויות דיווחו כי כל המחבלים נהרגו. הטאליבן נטל אחריות לאירוע

10 בני אדם נהרגו הלילה (רביעי) בתקיפת חוליית מחבלים במלון "אינטרנונטיננטל" בבירת אפגניסטן, קאבול, בו מתאכסנים בדרך כלל אזרחים מערביים, על פי דיווחים ברשת sky-news, כוחות נאט"ו הזדרזו להגיב והפציצו את גג המלון, אליו נמלטו התוקפים.

"על פי המידע שיש בידינו, שלושה מהמחבלים החמושים נהרגו", מסר דובר הקואליציה, טים ג'יימס, לסוכנות הידיעות רויטרס. לאחר מכן הודיע דובר משרד הפנים במדינה כי כל חוליית המחבלים נהרגה, שמנתה לדבריו, שישה או שבעה תוקפים, שלושה כאמור מירי טייסי נאט"ו.

הטאליבן נטל אחריות למתקפה, ובמהלך האירוע פירסם הודעה קצרה בה נאמר כי הלוחמים תקפו במלון והרגו "קורבנות רבים". מפקד המשטרה בקאבול, מוחמד זהיר, הודיע כי שלושה שוטרים נפצעו בעת שניסו לפנות את השוהים במלון. "הפינוי עדיין נמשך, זה עוד לא נגמר", הוסיף זהיר. עדי ראייה סיפרו ששמעו סדרת פיצוצים וחילופי אש כבדים שנמשכו במהלך יותר משעתיים, כאשר בשעה שהמחבלים פרצו למקום התקיימה במלון חתונה.

היום צפויה להתקיים בקאבול וועידה שתדון בהעברה ההדרגתית של סמכויות השלטון מהכוחות הזרים להנהגה האפגנית, אולם גורם בממשלה הבהיר כי לא היו אמורים להיערך דיונים במלון שהותקף.

אפגניסטן - כותרות אחרונות:
אובמה הכריז על נסיגה מאפגניסטן: ”זו רק ההתחלה"
ארה”ב: ”שוקלים לנהל שיחות מדיניות עם הטאליבן"
הנקמה על החיסול מתחילה? קרבות והרוגים באפגניסטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully