וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקף את בת דודתו במשך שנים: "זה היה משחק"

גלעד גרוסמן

27.6.2011 / 18:45

פעם בשבוע, נהג צעיר מהמרכז להיכנס לחדרה של בת ה-10 ולבצע בה מעשי סדום כאשר היה אמור לשמור עליה. חשוד נוסף בפרשה זוכה מחמת הספק, והשופטים סברו כי המתלוננת ניסתה להגן עליו

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה הרשיע היום (שני) צעיר בן 28 מהמרכז, בביצוע מעשי סדום ומעשים מגונים בבת דודתו במשך שלוש שנים. המעשים בוצעו לפני כעשור, כאשר המתלוננת, כיום בת 21, הייתה בת 10. הוריה של המתלוננת ביקשו מהדוד להשגיח עליה כאשר נהגו לצאת מהבית, והוא ניצל את המצב כדי לבצע בה את המעשים. הצעיר הודה במיוחס לו, אך טען כי מדובר ב"משחקי ילדים" שבוצעו בהסכמה.

בפרשה היה מעורב אדם נוסף, ידיד של אביה של המתלוננת, שהשגיח עליה מדי פעם יחד עם המורשע. עם זאת, השופטים זיכו אותו מחמת הספק, לאחר שקבעו כי לא ניתן לקבוע בוודאות כי הוא האדם הנוסף שביצע את המעשים יחד עם הנאשם. השופטת קלרה רג'יאנו, העלתה סברה כי ייתכן והמעורב השני בפרשה הוא דווקא בן משפחה נוסף - האח - וכי המתלוננת ניסתה לגונן עליו, מכיוון שראתה גם בו קורבן בפרשה.

"טענות הנאשם מעוררות סלידה"

מכתב האישום עולה, כי בתחילת העשור שעבר התגורר הנאשם לצד הילדה, הוריה ואחיה וכאשר ההורים נהגו לצאת לבלות בערבים, הוא נהג לשמור על ילדי המשפחה. בחלק מהמקרים, נותר עמו החשוד השני בפרשה. המורשע, שהיה בן 17 ביום שהתחיל לתקוף מינית את בת דודתו, נהג להיכנס לחדר השינה של הילדה, ולבצע בה שורה של עבירות מין. בהכרעת הדין נכתב, כי המעשים התבצעו בתדירות של פעם בשבוע.

בתחילה הכחיש הצעיר את האישומים. בהמשך, הוא טען כי אמנם היו מגעים מיניים בינו לבין בת דודתו, אולם הוא הגדיר אותם כ"משחקי ילדים". הנאשם השני הכחיש בתוקף כל מעורבות בפרשה, וטען כי "מעולם לא נגע במתלוננת". השופטים קבעו כי עדותה של המתלוננת אמינה, ופסלו את עדות הנאשם. "טענת הנאשם, כי המתלוננת 'גררה' אותו, והניסיון שלו להעביר את האחריות על כתפיה של ילדה בת עשר, מעוררים סלידה", כתבה השופטת רג'יאנו.

עוד באותו נושא:
נדחה ערעור מאבטח הרמטכ"ל שהורשע באונס
גבר מנתניה חשוד שתקף מינית את בתו החורגת
רב ידוע נאשם: ביצע "תיקון" - ואנס ילדה בת 13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully