וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעוט נדרס, חגיגת בר המצווה של אחיו נמשכה

הורי הפעוט בן השנתיים וחצי, שנדרס על ידי אוטובוס במודיעין עילית, חגגו עם חתן בר המצווה כמתוכנן, בזמן שהפעוט פונה במצב קשה לבית החולים. "לא רצינו ליצור טראומה אצל האורחים"

משפחתו של הפעוט בן השנתיים וחצי שנפצע אמש באורח קשה כתוצאה מפגיעת אוטובוס במודיעין עילית, המשיכה בחגיגת בר המצווה של אחיו לאחר שהפעוט פונה למרכז הרפואי בתל השומר. יעקב לפידות, דודו של הפעוט, סיפר הבוקר (שני), כי המשפחה הייתה בדרכה לחגיגה כאשר האוטובוס פגע בפעוט. בראיון לגלי צה"ל שיחזר לפידות: "המשפחה ירדה לאירוע, וההורים והילדים הורידו דברים מהרכב - ותוך כדי הילד קפץ לכביש. אנחנו לא יודעים מה היה בדיוק. ההורים לא שמו לב".

מיד לאחר התאונה, בני המשפחה הכניסו לתוך האולם את הורי הפעוט ושאר הילדים, כדי שלא ייאלצו לחזות במראות הקשים. לפידות הסביר, כי נער בר המצווה כבר היה בתוך האולם, והמשפחה החליטה לספר לו שקרתה תאונה אך לא לפרט מעבר לכך - ולהתחיל את האירוע. "קצת לאחר מכן לקחנו את האב לבית החולים ואחר כך גם את האם", סיפר לפידות. "היה קשה מאוד להמשיך באירוע, אך הייתה מחויבות כלפי הילדים האחרים. לכן לא שיתפנו גם את שאר האורחים. אני נסעתי לבית החולים עם האמבולנס במקום ההורים, כי לא רצינו ליצור טראומה אצל האורחים".

לפידות סיפר כי מצבו של הפעוט ממשיך להיות קשה. "הוא מונשם ומורדם, ואנחנו מקווים לשיפור בקרוב. הוא נפגע בראשו ובחזהו. קשה לנו, ואנחנו מתפללים הרבה ומקווים לישועה. הרופאים אומרים שהימים הקרובים קריטיים".

עוד בנושא תאונות דרכים:
פעוט נדרס על ידי אוטובוס במודיעין עילית, מצבו קשה
אתמול: גופת אישה נמצאה על כביש ליד עכו
נער בן 13 נדרס למוות בכניסה ליישוב עלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully