וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביתת רעב? "אסירי חמאס אכלו ארוחת בוקר כרגיל"

ניר יהב

27.6.2011 / 9:00

בשירות בתי הסוהר טוענים, כי כמדי בוקר הוכנס היום מזון לתאי האסירים הביטחוניים בבתי הכלא, והם אכלו אותו. שר האסירים בממשלת חמאס: ישראל מבצעת פשעים נגד האסירים הפלסטינים

בניגוד להצהרות, אסירי חמאס המוחזקים בבתי הכלא בישראל לא פתחו הבוקר (שני) בשביתת רעב. בשירות בתי הסוהר טוענים, כי כמדי בוקר הוכנס היום מזון לתאי האסירים הביטחוניים, והאסירים אכלו אותו. בשב"ס מסרו לוואלה! חדשות: "מבחינת שב"ס אין כל היערכות מיוחדת, שכן לא ידוע על כל כוונה לפתיחה בשביתת רעב. לראיה - הבוקר התקבלו כל הארוחות, ולא נרשמו אירועים מיוחדים".

סיקור מיוחד: חמש שנים לחטיפת גלעד שליט
יממה במאהל שליט: 24 שעות ב-2.5 דקות
מכרם שלום ועד המאהל: 5 שנים לחטיפה
תושבי רמאללה: "לנו אלפי אסירים, לכם רק שליט"
איך נכשלה התרבות במאבק להשבת שליט?
איתם במאהל: הכתבים שמלווים את משפחת שליט מספרים

במקביל, שר האסירים בממשלת חמאס, ד"ר עטאללה אבו סבח, קרא הבוקר לקהילה הבינלאומית להתערב נוכח "הפשעים שמבצעת ישראל נגד האסירים הפלסטינים". זאת בעקבות הצהרת ראש הממשלה בנימין נתניהו על החמרת תנאי האסירים הביטחוניים הכלואים בישראל.

אבו סבח הביע "דאגה רבה מהמתקפה הקשה נגד האסירים בתקופה האחרונה" ואמר כי הוא חושש שלאחר דבריו של ראש הממשלה נתניהו, ישראל תמשיך לפעול בשרירות לב מול האסירים. לדבריו, "סבלם של האסירים אינו מסתכם רק באיסור ביקורים, אלא גם במניעת טיפולים רפואיים, בידוד, החרמת תרופות, פשיטות ליליות וכו'. בגלל כל אלה, ובמטרה לקבל את זכויותיהם, האסירים פותחים הבוקר בשביתת רעב. דבר זה מדאיג מאד את בני משפחותיהם".

אבו סבח קרא לצלב האדום ללחוץ על ישראל שתאפשר לאסירי עזה ביקורים, שכן הם הופסקו לפני ארבע שנים. "על הצלב האדום להודיע בצורה ברורה שישראל מבצעת פשעי מלחמה נגד האסירים", הוא הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully