וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 21 נהרג בהתנגשות רכבו במעקה בטיחות בכביש 65

כתוצאה מהפגיעה הועף הצעיר מרכבו, וכוחות מד"א נאלצו לקבוע את מותו במקום. אמש נפצע פעוט בן שנתיים וחצי מפגיעת אוטובוס בעיר מודיעין עילית. הוא מאושפז בביה"ח במצב קשה

צעיר בן 21 נהרג הלילה (שני) בתאונת דרכים בכביש 65, בקטע שבין צומת גולני לבין צומת קדרים. מחקירה ראשונית עולה, כי הצעיר שנהג ברכב סטה ממסלול נסיעתו והתנגש חזיתית במעקה הבטיחות. כתוצאה מהפגיעה, הצעיר הועף מרכבו. כוחות מגן דוד אדום שהוזעקו לזירה נאלצו לקבוע את מותו במקום. כוחות השיטור של משטרת העמקים חסמו את התנועה בכביש.

אמש נפצע פעוט בן שנתיים וחצי באורח קשה מפגיעת אוטובוס בעיר מודיעין עילית. כונני "איחוד הצלה" העניקו לפעוט טיפול ראשוני, וצוות של מגן דוד אדום ממרחב איילון שהגיע למקום פינה אותו לבית החולים שיבא בתל השומר. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.

כונן ב"איחוד הצלה" שהגיע לזירת התאונה סיפר לוואלה! חדשות כי "מדובר בתאונה מאוד קשה. לפי עדויות של נוכחים בזירה, הפעוט התפרץ לכביש ונפגע מאוטובוס חולף. כשהגענו למקום, הוא היה ללא דופק. התחלנו להעניק לו טיפול רפואי מסיבי, עד שהגיע רופא של מגן דוד אדום שהמשיך בטיפול".

בתוך כך, שני צעירים בני 17 ו-25 נפצעו אמש באורח קשה, לאחר שהתהפכו עם רכבם בין להבים וחורה בדרום. מחקירה ראשונית עולה, כי הרכב הידרדר כ-20 מטרים לוואדי. צוותים של מגן דוד אדום פינו את השניים לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully