וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: חיזבאללה מעביר טילים מסוריה ללבנון

על פי הדיווח, שיירת משאיות נצפו חוצות את הגבול הסורי-לבנוני, והובילו לכאורה את הנשק שהעביר חיזבאללה לסוריה עם פרוץ המהומות. "חיזבאללה מנסה להציל את נשקו לפני נפילת המשטר"

חיזבאללה פועל להוצאת אמצעי הלחימה שהוזרמו לסוריה עם תחילת המהומות נגד משטרו של בשאר אסד, כך דווח אמש (שישי) בעיתון הצרפתי "לה פיגארו". בעיתון צוטט מקור מערבי, הנחשב למומחה בתחום, שטען כי חיזבאללה "מנסה ל'הציל' כמה שיותר תחמושת, לפני שהמשטר בסוריה קורס".

העיתון ציטט מקורות מודיעיניים מערביים,לדבריהם בין הגבול הלבנוני לסורי נצפתה שיירת משאיות צבאיות, שלכאורה נשאו את התחמושת חזרה ללבנון.

הבוקר פורסם בעיתון הממסדי הסורי "תישרין", מאמר מערכת בו נכתב כי "כעת אפשר לומר בבירור שהמשבר בסוריה הסתיים, וכל ה'זנבות' הללו שנשארו אין להם שום משמעות עבור הסורים שהצליחו לחשוף את המזימה, להפסיק אותה, ולהמשיך הלאה לשלב המתקפה הנגדית תוך ביצוע הרפורמות".

ביום שישי דיווחה רשת "אל-ערבייה" כי 15 בני אדם נורו למוות על ידי כוחות הביטחון במהלך ההפגנות, וכי מספר חיילים וקצינים ערקו מהצבא בעת עימות עם מפגינים בשכונת אל-כסווה בדמשק. הטלווזיה הסורית הכחישה את הדיווחים. ביום שני האחרון נאם הנשיא אסד, לראשונה מזה חודשיים, ובנאומו הציג גישה פייסנית כלפי ההתקוממות, והבטיח רפורמה בפוליטיקה ובתקשורת, וחנינה למתנגדי משטר.

עוד על ההפגנות הנמשכות בסוריה:
עיתון סורי: ”המשבר במדינה הסתיים, המזימה נחשפה”
המהומות בסוריה: ”צלפים יורים מהגגות, 15 נהרגו"
טורקיה זועמת על אסד: ”הפליטים אינם טרוריסטים”
נאום אסד: נשנה החוקה, בחירות לפרלמנט באוגוסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully