וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקף וישלם: צעירה תובעת כמיליון שקל מחברה לשעבר

גלעד גרוסמן

24.6.2011 / 18:49

חברה לשעבר של צעירה מהמרכז הורשע שתקף אותה במספר הזדמנויות לאחר שנפרדו. בין היתר, הוא היכה אותה, קרע את בגדיה וירק עליה. כעת, היא תובעת ממנו 1.1 מיליון שקלים פיצויים

צעירה בת 21 ממרכז הארץ הגישה השבוע לבית משפט השלום בתל אביב תביעה בגובה 1.1 מיליון שקלים נגד בן זוגה לשעבר, לאחר שהורשע בתקיפתה ונידון לחצי שנת עבודות שירות.

על פי התביעה, שהוגשה באמצעות עורך הדין כרמי בוסתנאי, הצעירה הייתה חברתו של הנתבע כשהייתה בת 17. מספר חודשים לאחר שבני הזוג נפרדו, תקף החבר את הצעירה בבית קפה בתל אביב, משך את שערה וירק לעברה. במקרה אחר סטר בפניה כאשר הבחין שבירכה לשלום ידיד במועדון לילה. אירוע התקיפה החמור ביותר התקיים בכניסה לבניין מגוריה. לפי התביעה, החבר היכה את הצעירה בעינה, הפיל אותה על הרצפה ובעט בה. במהלך התקיפה הוא גם קרע את בגדיה. כתוצאה מהתקיפה נגרמו לצעירה שטפי דם ונפיחויות.

הצעירה טוענת עוד כי הנתבע שלח לה הודעות טקסט שנועדו להפחיד אותה וכן שלח לה הודעה בפייסבוק בה ביקש כי תפנה למשטרה לבטל את התלונה. כאמור, נגד החבר הוגש כתב אישום, והוא הודה במסגרת הסדר טיעון בעבירות של תקיפת בת זוג ותקיפה הגורמת חבלה של ממש. כעת, כאמור, היא תובעת ממנו גם פיצוי כספי על הנזק שנגרם לה.

"לצעירה נותרה 'מזכרת' מהאירוע"

לפי התביעה, החבר לא הסתפק רק באלימות, אלא גם איים להפיץ תמונות עירום של הצעירה, שצולמו כשהייתה קטינה. לפי התביעה, הוא שלח הודעת SMS לצעירה, בה כתב: "חבל שכל המדינה תראה דברים שאת לא רוצה שיראו! נדר! תבטלי את התלונה ובואי כבר נסיים את הסיפור הזה". הצעירה תובעת 885 אלף שקלים בגין הפסדי השתכרות, כאב וסבל והוצאות. בנוסף, היא מבקשת מבית המשפט להטיל על הצעיר 200 אלף שקלים פיצויים עונשיים.

"לתובעת נגרמו כאב וסבל במישור הנפשי, עת הושפלה עד עפר וחשה מבוזה וחסרת אונים", נכתב בתביעה. "בנוסף, נותרה לתובעת 'מזכרת' מן האירוע בדמות פגיעה אסתטית באף שבגללה נפגע ביטחונה העצמי והינה מתביישת במראה פניה. התובעת הייתה נערה שמחה וחברותית עד לאירועים דלעיל, אולם לאחריהם מיעטה בקשרים חברתיים קיימים עד כדי דילולם הניכר ומתקשה ביצירת קשרים חברתיים וזוגיים בשל אובדן אמון בבני אדם בכלל ובבני המין השני בפרט". טרם הוגש כתב הגנה.

עוד באותו נושא:
חשד: תקף צעירה שהתלוצצה על גודל איבר מינו
רמב"ם: מטופל תקף רופא "כי המתין זמן רב מדי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully