וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תקף צעירה שהתלוצצה על גודל איבר מינו

איילה חננאל

23.5.2011 / 10:41

תושב רעננה בן 23 נעצר בחשד שתקף והיכה צעירה עמה קיים יחסי מין לאחר שהיא התלוצצה בפני חבריו על גודל איבר מינו וטענה כי לא הצליח לספקה. החשוד הכחיש את המיוחס לו

תושב רעננה בן 23 נעצר אמש (ראשון) על ידי שוטרי תחנת משטרת כפר סבא בחשד שהיכה ותקף בחורה עמה ניהל יחסי מין. הצעיר נעצר לאחר שבתחנת המשטרה התקבל דיווח במוצאי שבת על צעירה בת 20 שהגיעה מלווה בידיד לבית החולים מאיר בעיר, כשהיא חבולה בכל גופה.

מחקירת ראשונית עולה, כי החשוד והמתלוננת הכירו לפני מספר שבועות ואף קיימו יחסי מין. מספר ימים לאחר מכן פגשה הצעירה בחבריו של החשוד, שלא בנוכחותו, והתלוצצה בפניהם על גודל איבר מינו שלטענתה, לא הצליח לגרום לה לסיפוק מיני. חבריו של החשוד מיהרו לספר לו על דבריה של הצעירה וביום שבת האחרון, על פי החשד, פגש החשוד בצעירה בעת שבילתה במרכז מסחרי בכפר סבא והחל להתעמת עמה על הדברים שאמרה.

החשוד החל להכות את הצעירה, תוך שהוא מושך לה בשיער, מפיל אותה לרצפה, בועט בה ומטיח בה באגרופיו. כתוצאה מכך היא נחבלה בפניה וכאמור פונתה לקבלת טיפול בבית החולים מאיר, שם דיווחו הרופאים על המקרה למשטרה. הצעיר נעצר והכחיש בחקירתו את המיוחס לו והוא יובא בהמשך היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בכפר סבא.

לפניות לכתבת: plilimm@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully