וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעוטה שנשכחה עדיין בסכנה: "מתפללים לשלומה"

אריאל נוי

24.6.2011 / 9:30

מוסיף להיות קשה מצבה של הפעוטה בת השבעה חודשים שנשכחה אתמול על ידי אביה ברכב בקיבוץ גבעת השלושה. לצד החשש שנשקף לחייה, ינסו מחר הרופאים להעיר אותה

במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים לילדים שניידר בפתח תקווה, ממשיכים הרופאים גם הבוקר (שישי) להיאבק על חייה של הפעוטה בת השבעה חודשים, שנשכחה אתמול על ידי אביה ברכב בקיבוץ גבעת השלושה. מנהל היחידה לטיפול נמרץ בבית החולים, ד"ר מוטי שיינפלד, אמר לוואלה! חדשות כי "מצבה של הפעוטה מוסיף להיות קשה. היא מורדמת ומונשמת וסובלת מקריסת מערכות בכל חלקי גופה. עדיין נשקפת סכנה לחייה. מחר ננסה להעיר אותה ונראה איך מתקדם הטיפול". בני משפחתה של הפעוטה שוהים בבית החולים ומתפללים לשלומה.

החקירה הראשונית שביצעה המשטרה העלתה כי האב השאיר את בתו ברכב והלך למקום עבודתו בחברת הייטק בקיבוץ. כעבור שלוש שעות נזכר האב ששכח את התינוקת ברכב, מיהר לרכב והזעיק צוות של מגן דוד אדום. עוד סיפר האב בחקירתו כי לרוב רעייתו היא זאת שנוהגת להסיע את בתם לפעוטון, שנמצא אף הוא בקיבוץ. האב טען כי במהלך הנסיעה לפעוטון הוא קיבל שיחת טלפון הקשורה לעבודתו וכתוצאה מכך דעתו הוסחה.

צוות של מגן דוד אדום מצא את התינוקת כשהיא נעולה ברכב ופינה אותה בעודה מפרכסת לבית החולים שניידר. אחד הפרמדיקים סיפר כי "לדברי האב שהיה במקום, הוא שכח את בתו ברכב למשך מספר שעות וכשהגיע אליו בחזרה הוא גילה אותה מפרכסת. התחלנו מיד בטיפול ופינינו אותה כשהיא מונשמת ובמצב קשה מאוד. האב היה מאוד נסער, התפלל שלא יאבד את בתו ואמר 'קח אותי, קח אותי, רק לא את הילדה שלי'".

עוד בנושא:

פעוטה בת 7 חודשים נשכחה ברכב - מצבה קשה
"האב קיבל שיחת טלפון ושכח הפעוטה ברכב"

לפניות לכתב: arielnews@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully