וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האב קיבל שיחת טלפון ושכח הפעוטה ברכב"

אריאל נוי

23.6.2011 / 16:00

מחקירת האב ששכח ברכבו את בתו, בת 7 חודשים, עולה כי הוא לא נוהג להסיע את בתו לפעוטון, אך היום עשה זאת ואז קיבל את השיחה המסיחה. רופאים: שיפור קל במצבה, שמוגדר עדיין קשה מאוד

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק)

מחקירה ראשונית של האב החשוד ששכח ברכבו את בתו הפעוטה, בת שבעה חודשים, עולה כי האב השאיר היום (חמישי) את בתו במכונית והלך למקום עבודתו בחברת הייטק, שמשרדיה בקיבוץ גבעת השלושה. כעבור שלוש שעות נזכר האב ששכח את הילדה, מיהר לרכב והזעיק את מגן דוד אדום. מדבריו עולה כי על פי רוב, האם נוהגת להסיע את הילדה לפעוטון שנמצא אף הוא בקיבוץ, אך הבוקר הוא זה שעשה זאת. לטענתו, במהלך הנסיעה לפעוטון הוא קיבל שיחת טלפון הקשורה לעבודתו, וכתוצאה מכך דעתו הוסחה.

עוד בנושא:

פעוטה בת 7 חודשים נשכחה ברכב - מצבה קשה
בת שנה נשכחה במכונית ופונתה במצב קשה
בן שנתיים נשכח ברכב סבו בנהריה והתייבש


צוות מד"א מצא את הפעוטה נעולה ברכב סמוך למשרדי בריכת השחייה בקיבוץ ופינה אותה בעודה מפרכסת לבית החולים שניידר. בועז, פרמדיק מגן דוד אדום, סיפר כי "לדברי האב שהיה במקום, הוא שכח אותה ברכב למשך מספר שעות וכשהגיע אליו בחזרה הוא גילה אותה מפרכסת. התחלנו מיד בטיפול ופינינו אותה כשהיא מונשמת ובמצב קשה מאוד. האב היה מאוד נסער, התפלל שלא יאבד את בתו ואמר 'קח אותי, קח אותי, רק לא את הילדה שלי'".

ד"ר טומי שיינפלד, מנהל המחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים שניידר, התייחס למצבה של הפעוטה ואמר כי "ברגע זה יש שיפור מסוים אך מוקדם להגיד אם היא יצאה מכלל סכנה, מצבה עדיין קשה מאוד. היא הגיעה אלינו לחדר מיון בחוסר הכרה עם חום גבוה. זה מוגדר כמכת חום כתוצאה משהייה בחלל סגור וחם. התהליך הזה מתפתח לחום גוף גבוה ביותר עם מצב של התייבשות וכתוצאה מכך נגרמים נזקים למערכות שונות בגוף. נותנים לה הרבה תרופות ונוזלךים ומנסים לייצב את המערכות שנפגעו. יש התייצבות קלה במצבה.

לפניות לכתב: arielnews@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully