וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופת אישה דקורה נמצאה בדירה בבת ים, בעלה נחקר

אריאל נוי

22.6.2011 / 18:28

אישה בשנות ה-40 לחייה נמצאה כאשר היא דקורה בדירה ברחוב הרב בר שאול בעיר. פרמדיקים שהגיעו למקום ביצעו בה פעולות החייאה אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותה. בעלה עוכב לחקירה

חשד לרצח בבת ים: אישה בשנות ה-40 לחייה נמצאה אחר הצהריים (רביעי) כשהיא דקורה בדירה ברחוב הרב בר שאול בעיר. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום ביצעו בה פעולות החייאה, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, ומפרטים ראשונים שדווחו בגלי צה"ל עולה כי האישה ניסתה בעבר לשים קץ לחייה. לפיכך, נבדקת אפשרות שהאישה התאבדה. עוד דווח כי בעלה של האישה עוכב לחקירה. גופתה הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

לפני יומיים נרצח גבר בחולון השכנה. גבר כבן 30 נורה למוות על ידי רוכב אופנוע כשעמד בפתח חנות ברחוב קרן היסוד בעיר. שני בני אדם נוספים נפצעו באורח קל מרסיסי זכוכית שעפו בשל הירי שפגע בחלונות בית העסק. הם פונו על ידי צוות מד"א לבית החולים וולפסון בעיר. חוקרי מרחב איילון פתחו בחקירת נסיבות התקרית.

מקרה רצח נוסף אירע גם ביום שבת האחרון. סאמי עקאב כטאר, תושב ירכא בן 32 המוכר למשטרה נרצח ביריות במגרש הכדורגל במקום.

מדובר באירוע המתווסף למספר מקרי רצח שאירעו בשבוע שעבר ברחבי הארץ. ביום חמישי בלילה נורה למוות תושב עכו בשנות ה-50 לחייו בעת ששהה במכוניתו. במשטרה העריכו כי הרצח בוצע על רקע סכסוך בין עבריינים בעיר. מספר שעות קודם לכן נמצאו גופותיהן של אם ובנה הפעוט, פליטים מאריתריאה, בדירתם שבאשקלון. במשטרה חושדים כי אב המשפחה, שגופתו נמצאה בבוקר יום רביעי, רצח את השניים והתאבד.

עוד באותו נושא:
חשד לרצח בחולון: גבר נורה למוות בפתח חנות
חשד לרצח כפול באשקלון: אם ובנה התינוק נמצאו ללא רוח חיים
רצח בלוד: אישה נורתה למוות, בעלה ושני ילדיה נפצעו

לפניות לכתב: arielnews@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully