וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: סוכל ניסיון לחטוף בכיר כקלף מיקוח לשליט

ניר יהב

22.6.2011 / 0:02

לדברי גורם בארגון, לוחמים של צה"ל הצליחו להיכנס לעזה, שכרו דירה וביצעו מעקב אחר הבכיר המוגדר כאחד המפקדים המרכזיים בארגון, אך יצאו מהרצועה מבלי שהצליחו לעצור אותו

הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, טוענת כי הצליחה לסכל ניסיון ישראלי לחטוף את אחד ממפקדיה. גורם בזרוע אמר אמש (שלישי) לאתר העיתון הירדני "א-סביל" כי חמאס ידע היטב על תכניתה של ישראל לחטוף בכיר בארגון וזאת כדי להחליפו במסגרת העסקה לשחרור החייל החטוף גלעד שליט. לא צוין מתי בוצע ניסיון החטיפה.

לדברי הגורם, יחידת מסתערבים ישראלית הצליחה להיכנס לרצועת עזה בעזרת משתפי פעולה פלסטינים בעזה. לטענת הגורם, שכרו אנשי היחידה מספר דירות ומשם בוצע מעקב אחר הבכיר המוגדר "אחד מהמפקדים המרכזיים של עז א-דין אל-קסאם".

הגורם אמר עוד כי הכוח הישראלי יצא מהרצועה לפני שהצליח לעצור את הבכיר וציין כי הזרוע "ידעה על התכנית הישראלית לחטוף בכיר, בין אם מהזרוע הפוליטית ובין אם מהזרוע הצבאית, ואף העלתה כוננות מחשש שתבוצע חטיפה".

הוא הסביר, כי "הכוחות הישראלים רוצים להשיג מידע על מקום הימצאו של שליט וגם ללחוץ על חמאס לשחרר אותו". לטענת הזרוע הצבאית של חמאס, מדובר בניסיון השני מצד ישראל לחטוף בכיר בזרוע במטרה להחליפו בשליט, "אולם גם הניסיון הראשון נכשל".

עוד באותו נושא:
חמש שנים בשבי - כתבו לגלעד מכתב אישי: פרויקט מיוחד של וואלה! חדשות

חמאס: "בקרוב מאוד צפוי מהלך מצרי בעסקת שליט"
מצרים מתווכת בעסקת שליט: "בקרוב יחודש המו"מ"
ברק שוחח עם טנטאווי על העסקה לשחרור שליט

(עדכון ראשון: 22:22)

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully