וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר התמ"ת הורה על בחינת ייבוא מוצרי החלב

לאור הנחיית ראש הממשלה בנימין נתניהו, הורה השר שמחון להקמת צוות שיבחן את משק החלב. בצוות יהיו חברים ממשרד החקלאות, האוצר ומקרב התעשיינים

שר התעשייה, המסחר והתעסוקה, שלום שמחון הורה אמש (שני) להקים צוות שיבחן את המשמעויות של עליית מחירי מוצרי החלב במשק כולל בחינת האפשרות לייבא מוצרי חלב לארץ, זאת בעקבות הוראת ראש הממשלה בנימין נתניהו בנושא. עוד ייבדקו נושא הפיקוח על מחירי מוצרי החלב, התחרות בתחום, הריכוזיות ופערי התיווך בין הרפתנים, יצרניות המזון ורשתות השיווק.

עוד על מחאת הקוטג':
ראש הממשלה הודיע: שוק החלב ייפתח לייבוא
דיון הקוטג' בכנסת: "יש להחזיר הפיקוח"
הצלחה למחאה? "לא יוסרו מוצרים נוספים מפיקוח"

השר שמחון זימן את שרת החקלאות, אורית נוקד להצטרף לצוות שבראשותו בו יהיו חברים גם אנשי המקצוע ממשרדי התמ"ת, החקלאות והאוצר. כמו כן, הצוות יכלול גם נציגות מטעם התעשיינים. בהודעת משרד התמ"ת נמסר כי בכוונת שר התמ"ת להיפגש עם ראשי התעשיינים והמחלבות על מנת לבדוק את המשמעויות וההשלכות כתוצאה מאירועי הימים האחרונים.

"חובתנו לשמור על החקלאות ועל התעשייה במדינת ישראל, אלה ערכים ציוניים ומגזרים חיוניים למשק הישראלי", אמר שמחון. "יחד עם זאת חובתנו לאפשר לתושבי ישראל, הן למעמד הביניים והן למגזרים החלשים בחברה, להצליח לחיות בכבוד ובנוחות ממשכורת. אין סיבה שילדים במדינת ישראל יראו במוצרי חלב מותרות".

שמחון הוסיף כי "לא נסכים לכך שהרצון לשמור על החקלאות והתעשייה הישראלית ימנע תחרות חופשית בין יצרני המזון ורשתות המזון. לא נסכים לכך שהרצון לשמור על התעשייה והחקלאות הישראלית יתורגמו לרווחים לא הוגנים על חשבונו של הציבור בישראל".

עדכון ראשון: 21:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully