וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: החשוד בגרימת מותו של הנער בב"ש יואשם

רמי שני

20.6.2011 / 10:26

לבית המשפט המחוזי לנוער בבאר שבע יוגש היום כתב אישום נגד מי שדקר למוות את הנער פיליפ גלר לפני כשבועיים. עם זאת, גם בשעה זו לא נקבע באילו סעיפים יואשם החשוד

כתב אישום יוגש היום (שני) לבית המשפט המחוזי לנוער באר שבע נגד נער בן 16, החשוד בגרימת מותו של הנער פיליפ גלר בבאר שבע לפני כשבועיים. יצוין כי גם בשעה זו מתלבטים בפרקליטות המחוז הדרומי באשר לסעיפי האישום שבהם יואשם החשוד: הנער טען בחקירתו כי הוא פעל מתוך הגנה עצמית, אולם מחקירת המשטרה עולה כי אפשר שהוא פעל מתוך יצר נקמה או ממניעים אחרים.

עוד על דקירתו למוות של פיליפ גלר:
חשד לרצח: בן 16 נדקר למוות הלילה בבאר שבע
החברים חשודים שלא מנעו הרצח: "הם בטראומה קשה"
אח הנרצח מב"ש: "אולי הדוקר תכנן את הרצח מראש"

במהלך האירוע המדובר שהו השניים במסיבה בביתו של החשוד, כשלפתע התפתח ביניהם ויכוח. במהלך הוויכוח, דקר החשוד את גלר בסכין שהביא מביתו. השניים היו ככל הידוע בחצר הבית, ובפרק הזמן שחלף בין הרגע בו עזב החשוד את גלר והלך להביא את הסכין, עד לרגע בו ביצע את הדקירה, ניסו חבריו להניא אותו מהמעשה. ככל הידוע, הוא נטל סכין אחת, ולאחר מכן החליף אותה בסכין אחרת. במהלך פרק הזמן המדובר, ניסו הנערים להרחיק את גלר מהמקום, אולם החשוד התנפל עליו ודקר אותו.

בידי המשטרה מצויה הקלטה של מצלמת אבטחה הסמוכה למקום האירוע. צו איסור פרסום הוצא על הקרנת ההקלטה, שהגיעה גם לגופי תקשורת שונים. במשטרה בוחנים את אופן הטיפול בנערים האחרים שהיו באירוע, שעל פי החשד, נמנעו מלהגיש סיוע מיידי לגלר לאחר שנדקר. חקירת הפרשה נמשכת.

פרקליטתו של החשוד, עורכת הדין פאולה ברוש מהסנגוריה הציבורית, אמרה מיד לאחר הדיון בהארכת מעצרו, כי הוא במצב נפשי בעייתי וקשה וכי פעל מתוך ניסיון להגן על עצמו: "לטענתו הוא פעל מתוך הגנה עצמית לאחר שהוא הותקף על ידי המנוח. אני מניחה שבתום החקירה המשטרה תגיע למסקנות והפרטים יתבררו בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully