וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפוסק שלום: הרב אלישיב נותח בהצלחה בגיל 101

לפנות בוקר הודיע מומחה אמריקאי שהגיע במיוחד על מנת לבצע ברב הליך רפואי לחיזוק העורק הראשי, כי הניתוח עבר בהצלחה. במהלך היום צפוי לבקר את הרב נשיא המדינה, שמעון פרס

הרב יוסף שלום אלישיב, מבכירי הפוסקים בזרם הליטאי החרדי, נותח הלילה (שני) בהצלחה בבית החולים שערי צדק בירושלים – כך דווח באתר "בחדרי חרדים". ד"ר דניאל קליר, מומחה אמריקאי שהגיע לישראל במיוחד עבור הניתוח, סיפר כי ההליך לחיזוק העורק הראשי של אלישיב בוצע בהצלחה, וכי "הניתוח של הרב עבר בהצלחה למעלה מן המשוער".

במספר מוקדים ברחבי הארץ נערכו לאורך הערב והלילה תפילות לשלומו של הרב הישיש, בן ה-101, ובתום ההליך שנמשך כשעתיים, הן התחלפו בפרצי שמחה. עצרות נערכו בין היתר בכותל המערבי בירושלים, בבני ברק, במודיעין עילית, בבית שמש, באלעד ובנתיבות. במהלך היום צפוי לבקר את הרב גם נשיא המדינה, שמעון פרס.

הרב אלישיב נולד בשנת 1910 בעיר שאולאי שבליטא. לישראל הגיע הרב ב-1924, והשתקע בשכונת מאה שערים בירושלים. מאז ועד היום חי הרב אלישיב בשכונה החרדית. את השכלתו התורנית רכש הרב אלישיב בכוחות עצמו. בשנות ה-80' הצטרף הרב להנהגה הרוחנית של המפלגה החרדית-ליטאית "דגל התורה", ומאז הוא נחשב לאחד ממתווי דרכה ולאחד מגדולי הפוסקים של הזרם. ביתו ברחוב חנן בירושלים מהווה מוקד עלייה לרגל לאלפים, ואין כמעט ויכוח הלכתי פומבי שהוא לא נוטל בו חלק בדרכים שונות.

עוד על הרב אלישיב:
הרב אלישיב חוגג 101: ”הוא כמו אברך צעיר"
רננה רז לא לבד: הרב אלישיב קורא להתפלל לגשם
הרב אלישיב: בעד הקפאת הבנייה למען היחסים עם ארה”ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully