וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרונוביץ': "מילואימניקים מול המסתננים - טעות"

איילה חננאל

16.6.2011 / 20:15

השר לביטחון פנים סייר באזור התחנה המרכזית הישנה בת"א ותקף את החלטת צה"ל להחליף את שוטרי מג"ב לאורך גבול מצרים בחיילי מילואים: "זה צעד לא נכון ולכן רואים מסתננים בתל אביב"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: טל רזניק)

השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' סייר היום (חמישי) בשכונת נווה שאנן באזור התחנה המרכזית הישנה בתל אביב. הסיור נערך כשנה אחרי הקמתה של תחנת משטרת לוינסקי, שמטרתה להילחם בפשיעה הגואה בשכונה שמוגדרת על ידי המשטרה "כמקום המסוכן בארץ".

מפקד מחוז תל אביב, ניצב אהרון אקסול, מפקד מרחב יפתח, נצ"מ יורם אוחיון, ומפקד תחנת לוינסקי, רפ"ק ארז קעטבי סקרו בפני אהרונוביץ' את המצב באזור וציינו בפניו את מעורבותם הגוברת של מסתננים מאפריקה בפשיעה בשכונה. "השוהים הזרים הם תופעה לא פשוטה", אמר השר אהרונוביץ', "אנחנו מדברים כיום על כ-250 מסתננים מדי חודש ואלה רק הנתונים המדווחים ובחודשים האחרונים אנחנו רואים עלייה במספר המסתננים מגבול מצרים לישראל".

אהרונוביץ' הסביר כי "זה שכוחות מג"ב עזבו את גבול מצרים זה חלק מהבעיה. צה"ל החליט לשים שם כוחות מילואים ולדעתי מדובר בצעד לא נכון ולכן אנחנו רואים את המהגרים האלה מגיעים לתל אביב, ערד ואילת". בנוסף, הדגישו קציני המשטרה את המלחמה שניהלו בשנתיים האחרונות נגד בתי הבושת באזור. לדבריהם, המאבק הוביל לסגירתם לצמיתות של רבים מהם על ידי צווי בית משפט.

עוד באותו נושא:
תושבים גירשו את חולדאי: "מסייע למסתננים"
"הממשלה מתרשלת": תושבי דרום ת"א נגד המסתננים
עלייה באלימות בקרב מסתננים ב-3 השנים האחרונות

לפניות לכתב: plilimm@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully