וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מחוקקים קיבלו מכתב תודה מקדאפי

במכתב עליו חתום שליט לוב, שמקורו אינו ברור בוודאות, נכתב כי הוא מעריך את חוכמתם של חברי הקונגרס שמתנגדים למתקפת נאט"ו בלוב ומעבירים בעקבותיה ביקורת על הנשיא אובמה

שליט לוב, מועמר קדאפי, שלח השבוע מכתבי תודה לכמה חברי קונגרס אמריקאים, כך דיווח היום (שבת) ה"ניו יורק טיימס". במכתב הודה קדאפי לחברי הקונגרס על שהעבירו ביקורת על נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, על מעורבותו במתקפת נאט"ו בלוב. "אני רוצה להביע את תודתי הכנה על הדיון המעמיק שניהלתם בנושא, אנו בטוחים שההיסטוריה תכיר בחוכמה בה קיימתם דיון בנושא".

עוד נאמר במכתב, שאורכו שלושה עמודים, כי "אנו סומכים על הקונגרס של ארצות הברית כי ימשיך את חקירתו בנוגע לפעילויות של נאט"ו ובנות בריתה ויאשר את מה שאנו רואים כהפרה ברורה של החלטת מועצת הביטחון של האו"ם בנוגע למעורבותן בלוב".

חברי קונגרס בכירים מסרו כי הופתעו לגלות את המכתב, אך אינם יכולים לאשר בוודאות כי הוא מקורי ואכן נכתב על ידי קדאפי, אולם כן אישרו כי קיבלו אותו באותם ערוצים דרכם קיבלו מסרים בעבר מהשליט הלובי.

אחד ממקבלי המכתב, חבר הקונגרס הרפובליקני ודובר בית הנבחרים, ג'ון ביינר, אמר בתגובה כי "אם המכתב הזה אמיתי הוא רק מוכיח עוד יותר כמה קדאפי חייב ללכת. אין אי הסכמה לגבי זה. אבל זו הסיבה שבגללה להרבה אמריקאים יש שאלות לגבי המתקפה בלוב, שלא הציבה לה למטרה להדיח את קדאפי מהשלטון".

התפתחויות אחרונות בלוב:
חשד: קדאפי סיפק ויאגרה לחיילים שיאנסו נשים
קדאפי: "לא ניכנע, נישאר בטריפולי חיים או מתים"
דיווח: "קדאפי מוכן לעזוב בתנאי שלא ייעצר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully