וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעשו לייק: 'קעקעה' 152 מחבריה בפייסבוק על היד

חברת קעקועים ברוטרדם התפרסמה לאחר שאזרחית הולנד ביקשה לקעקע על ידה את תמונות הפרופיל של 152 חבריה הטובים מהפייסבוק. המקעקע מרגיע: "זה קעקוע מחיק שיורד תוך מספר ימים". צפו

ישנן דרכים מקוריות להתפרסם, אך הסיפור הבא מוכיח כי אין סוף לדמיון. אזרחית הולנד הביאה לפרסומו של האמן דקס מולקר ושל חברת הקעקועים שלו ברוטרדם, לאחר שפנתה אליו בבקשה לקעקע על ידה את תמונות הפרופיל של 152 מחבריה בפייסבוק. עם זאת, לאכזבתכם, הקעקוע אינו אמיתי ויורד לאחר מספר ימים של שטיפה.

הסיפור, שפורסם בעיתונים ובאתרים רבים ברשת, כנראה שירת את מטרותיו של מולקר, לאחר שלמעלה משבעת אלפים משתמשים שיתפו בעמוד הפייסבוק שלהם את כתבת ה-CNN בנושא. "למעשה, מדובר בתעלול על מנת לצבור פרסום", הודה מולקר בראיון לטלגרף ההולנדי, "זה קעקוע ניסויי מחיק שנשטף בתוך מספר ימים".

המקועקעת, שפרסמה בעמוד היו-טיוב שלה סרטון המתעד את הקעקוע ובחרה לא לחשוף את זהותה, מיהרה לנמק את בחירתה. "לא קעקעתי את עצמי בשביל תהילה או כדי לעדכן את תמונות הפרופיל של חבריי", היא כתבה בעמוד שלה ביו-טיוב, "אלה האנשים הקרובים אלי ביותר ולא כל חבריי בפייסבוק".

לדבריה, "מדובר בהבעה אישית של מי שאני כעת בחלק זה של חיי בעולם המדיה בו אנו חיים". היא מיהרה להצהיר כי אינה מצטערת על הבחירה. "כמובן שאני אוהבת את איך שזה נראה. אני מבינה אם אתם לא הייתם בוחרים לעשות זאת, אני מכבדת זאת. אבל בשבילי יש לכך המון משמעות". היא הסבירה כי לא מדובר החלטתה שקיבלה על רגל אחת. "כמובן שחשבתי על כך הרבה. אלו לא כל החברים שלי בפייסבוק, אלא האנשים שהכי אכפת לי מהם. קיבלתי את הסכמתם והם היו גאים מאוד להיות חלק מזה".

עוד סיפורי פייסבוק:
15,000 עשו אטנדינג למסיבת יום הולדת של בת 16 מגרמניה
בארסה וריאל מנהלות קרבות בפייסבוק
שימוש בפייסבוק מדכא בני נוער?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully