וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: 120 חיילים סורים נהרגו במארב בצפון סוריה

6.6.2011 / 18:27

הטלוויזיה הממלכתית בסוריה דיווחה כי "קבוצת טרוריסטים" הציבו מארב סמוך לעיר ג'יסר א-שוג'ור והרגו חיילים שהיו בדרכם לסייע לתושבי העיר. מאז יום שבת נהרגו בעיר 37 תושבים

120 שוטרים וחיילים סורים נהרגו, חלקם במארב שהוצב להם בעיר הצפון מערבית ג'יסר א-שוג'ור, כך דיווחה אחר הצהרים (שני) הטלוויזיה המקומית. על פי הדיווח, ההרוגים היו בדרכם לסייע לאזרחים שאוימו בעיר. אתמול דיווח ארגון זכויות אדם במדינה כי 25 מפגינים נורו למוות בידי כוחות הביטחון בעיר.

עוד על המהומות בסוריה:

דיווח: "מאה אלף סורים ברחובות, סוכן משטר חוסל"
דיווח בסוריה: 63 נהרגו בדיכוי ההפגנות בשבת
סוריה: עשרות הרוגים בהפגנה בחמה

הפגנה נגד שלטונות סוריה בעיר בניאס, 6 במאי 2011. רויטרס
אתמול דיווח ארגון זכויות אדם במדינה כי 25 מפגינים נורו למוות/רויטרס

לדברי ארגוני זכויות אדם, מאז יום שבת נהרגו 37 מתושבי העיר על ידי הרשויות במהלך דיכוי ההפגנות נגד משטרו של נשיא סוריה בשאר אל אסד. אתמול, דיווחו הארגונים, הרגו כוחות הביטחון 25 בני אדם לאחר שפתחו באש לעבר הפגנות שנערכו בעיר בהשתתפות אלפי תושבים. הטלוויזיה הממלכתית של סוריה לעומת זאת טענה כי נהרגו ארבעה שוטרים ו-20 בני אדם נוספים בידי "טרוריסטים חמושים" שתקפו בניינים בעיר.

על פי הדיווח השתמשו הטרוריסטים ב-"סוגי נשק שונים" על מנת "להפיץ פחד בליבותיהם של האזרחים אשר מצידם קראו לרשויות להתערב, להגן עליהם ולהחזיר את הביטחון והיציבות". מאז תחילת המהומות בסוריה נהרגו במדינה יותר מ-1,000 מפגינים, לפחות 51 מהם ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully