וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראוס-קאהן כופר באשמה, החדרנית תעיד נגדו

יו"ר קרן המטבע לשעבר, דומיניק שטראוס-קאהן, התייצב לשימוע ראשון במשפט בו הוא מואשם בניסיון אונס של חדרנית בניו יורק. מחוץ לאולם המתינה לו הפגנה של 100 חדרניות: "תתבייש לך"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ')

בחליפה כחולה, שלוב ידיים עם אשתו אן סינקלר, התייצב היום (שני) דומיניק שטראוס-קאהן, עד לאחרונה יו"ר קרן המטבע הבינלאומית, לשימוע ראשון במשפטו בבית המשפט בניו יורק. לאחר שכתב האישום נגדו הוקרא, הצהיר שטראוס-קאהן, כצפוי, כי הוא כופר בכל שבעת סעיפי כתב האישום, המייחס לו בין היתר תקיפה מינית, ניסיון אונס וכליאת שווא של חדרנית במלון "סופיטל" בעיר.

פרשת דומיניק שטראוס-קאהן - כותרות אחרונות:
בדיקה אישרה: DNA של שטראוס-קאהן על המתלוננת
כפתור שטראוס-קאהן: לחצני מצוקה לחדרניות במנהטן
שכני שטראוס-קאהן בשכונת היוקרה: "לא שייך לכאן"
אפקט שטראוס-קאהן: שר צרפתי חשוד בהטרדה

דומיניק שטראוס-קאהן מתייצב לשימוע במשפטו בליווי אשתו, אן סינקלר, ניו יורק, 6 ביוני 2011. רויטרס
שטראוס-קאהן ואשתו מגיעים היום לבית המשפט/רויטרס

מחוץ לאולם בית המשפט, המתינו לשטראוס-קאהן כ-100 חדרניות מבתי המלון בעיר, אליהן נלווה ראש איגוד סוכני הבית של ניו יורק. "התבייש לך", קראו לעברו המפגינות, בעודו צועד אל תוך בית המשפט.

גם המוני עיתונאים התגודדו מחוץ לאולם, וריאיינו בין היתר את קנת תומפסון, עורך דין המייצג את החדרנית המתלוננת, שהבהיר כי בכוונתה להעיד במשפט. "היא הולכת להיכנס לבית המשפט, להתייצב על דוכן העדים ולספר לעולם כולו בדיוק מה דומיניק שטראוס-קאהן עשה לה", אמר הפרקליט.

הפוליטיקאי היהודי-צרפתי בן ה-62, שהיה אחת הדמויות המשפיעות בכלכלה העולמית, נחשב גם למועמד המוביל לזכות בנשיאות צרפת בבחירות ב-2012 - עד למעצרו המפתיע לפני שלושה שבועות, רגע לפני שהמריא מניו יורק לפריז - מעצר שלכל הדעות הביא לסיום הקריירה הפוליטית שלו, ללא קשר לתוצאות המשפט.

עדכון ראשון: 16:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully