וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלילות "הפתק הסודי" והלילה הלבן של שאמה-הכהן

1.6.2011 / 9:30

שאמה-הכהן קיבל באמצע הלילה טלפון ממערכת "ידיעות אחרונות", שהבחינה ב"פתק הסודי" שאחראי לקטיעת הדיון על האחים עופר, מתויג לעמוד הפייסבוק של חבר הכנסת. הבעיה: מדובר בפתק מזויף

פרשת הסחר לכאורה של האחים עופר באירן עוררה טלטלה במערכת הפוליטית. כעת מסתבר כי היא טילטלה גם את שנתו של חבר הכנסת כרמל שאמה-הכהן, יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת.

כזכור, חבר הכנסת מטעם הליכוד קיבל אתמול (שלישי) פתק מסתורי, בעקבותיו מיהר לנעול את הדיון שנערך בוועדה על הפרשה. "הפתק הסודי" פורסם בפורומים באינטרנט, ונטען כי נכתב בו: "כרמל, הדיון כעת מיותר לחלוטין. ישנם פרטים חדשים שמשנים את כל התמונה. כדאי שתתעדכן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמוד הפרופיל של ח"כ כרמל שאמה-הכהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפתק תויג לדף הפייסבוק של חבר הכנסת שאמה-הכהן, שם צד את עיניהם של אנשי מערכת "ידיעות אחרונות". אלה לא השתהו ויצרו קשר עם חבר הכנסת בשעה שתיים בלילה, מבלי לדעת שמדובר בפתק מזויף.

כך התייחס לאירוע יו"ר ועדת הכלכלה בפרופיל שלו: "חברים, הרגע העירו אותי ממערכת ידיעות אחרונות לגבי הפתק המזויף שתויג אצלי בפרופיל. למען הסר כל ספק מדובר בפתק שאינו דומה במאומה לפתק המקורי, שגם הוא לא מעניין במיוחד כפי שנדמה".

שאמה הכהן אמר לוואלה! חדשות הבוקר, כי "מדובר בפתק מזויף שאחד מחבריי בפייסבוק העלה לעמוד שלי. איני מכיר את אותו אדם. הוא כתב התנצלות לאחר שהבין שמדובר בזיוף. הפתק המקורי שהועבר אליי הוא כלל לא בצבע של הפתק המזויף. הפתק המקורי נמצא אצלי ולא דלף לשום מקום".

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully