וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בתל כביר: "הסכסוך - בעקבות אצבע חשיש"

איילה חננאל

30.5.2011 / 19:52

הסכסוך שהביא לרצח אבי נוריאל לפני יומיים בשכונת תל כביר בדרום תל אביב התגלע בעקבות גניבת אצבע חשיש בשווי 100 שקלים - כך טען בחקירתו החשוד ברצח, שלום פרץ

שלום פרץ, החשוד העיקרי ברצח אבי נוריאל ביום שבת בשכונת תל כביר שבתל אביב, טען היום (שני) בחקירתו כי בליל האירוע הגיע לביתו של נוריאל כדי ליישב סכסוך שהתגלע ביניהם לאחר שפרץ גנב מנוריאל אצבע חשיש בשווי 100 שקלים. לדברי פרץ, נוריאל התקשר אליו וביקש ממנו להגיע לביתו כדי ליישב את הסכסוך, אך כשהגיע לביתו, נוריאל התפרץ עליו וניסה לדקור אותו באמצעות סכין קצבים.

אתמול האריך בית משפט השלום בתל אביב ב-12 ימים את מעצרו של פרץ בן ה-21 המתגורר בבניין סמוך לביתו של נוריאל. במהלך הארכת המעצר טענו נציגי המשטרה כי פרץ וחשוד נוסף קשרו קשר להרוג את נוריאל על רקע סכסוך קודם.

"אקט של הגנה עצמית"

פרקליטו של פרץ, עו"ד נחמי פיינבלט, טען בדיון כי מדובר באקט של הגנה עצמית וכי היה זה נוריאל שניסה להרוג את פרץ. לטענתו של החשוד, אמש בשעות הערב, נוריאל קרא לו לבוא לביתו על מנת ליישב מחלוקת. פרץ, שלטענתו חשש מנוריאל, הגיע לביתו וכאשר נוריאל פתח את הדלת הוא החל לתקוף את פרץ ולדקור אותו באמצעות סכין. פרץ טוען כי בשלב זה החל להימלט דרך המדרגות כאשר נוריאל רודף אחריו וממשיך לנסות לדקור אותו. בשלב מסוים, לטענת פרץ, תוך כדי מאבק, נחתך נוריאל מהסכין שלו עצמו ועם זאת המשיך לנסות לדקור אותו גם באמצעות סכין נוספת שהחביא במכנסיו.

עוד טען החשוד, כי כשהיו בחדר המדרגות של הבניין, הגיעו אחיו של נוריאל ואדם נוסף ואלה החלו להכות בפרץ. בשלב זה נוריאל התמוטט לפתע והחשוד ניצל את המהומה שנוצרה על מנת להימלט מהמקום. פרץ אף ביקש שאם ייערך שחזור של המקרה הוא יתבצע בתום השבעה של נוריאל מתוך כבוד למשפחה השכנה.

נוריאל אותר ביום שבת ברחוב אוהלי יעקב בתל כביר בתל אביב כשהוא פצוע ומדמם. צוות מגן דוד שהוזעק למקום טיפל בו ופינה אותו במצב קשה מאוד לבית החולים וולפסון בחולון. כעבור זמן קצר נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

לפניות לכתב: plilimm@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully