וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעיר כבן 20 נרצח במהלומות אבן בת"א

איילה חננאל

28.5.2011 / 9:34

צעיר כבן 20 נמצא פצוע ומדמם ברחוב אוהלי יעקב בתל כביר ומת מפצעיו בבית החולים וולפסון בחולון. מחקירת המשטרה עולה כי הוא הותקף על ידי שלושה חשודים, שהלמו בו עם אבן

חשד לרצח: צעיר כבן 20 אותר הבוקר (שבת) ברחוב אוהלי יעקב בתל כביר בתל אביב כשהוא פצוע ומדמם. צוות מגן דוד שהוזעק למקום טיפל בו ופינה אותו במצב קשה מאוד לבית החולים וולפסון בחולון. כעבור זמן קצר נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. שוטרי מרחב יפתח פתחו בחקירה, בחשד לרצח.

מהחקירה עולה כי שלושה גברים קבעו ככל הנראה להיפגש עם עם הנרצח והגיעו במונית למקום מגוריו סמוך לשעה שבע בבוקר. במרחב יפתח מעריכים כי החשודים תכננו להיפגש עם החשוד במטרה להציב לו מארב.

עד ראייה שהיה במקום סיפר: "שלושה גברים היכו אותו עם אבן, שאחר כך הייתה מגואלת בדם. ירדתי למטה ומצאתי אותו חבול ומדמם על הרצפה". השלושה נמלטו מהמקום. שכניו של הנרצח ואחיו ניסו לבצע בו החייאה והזעיקו את מד"א ואת המשטרה. השלושה טרם נעצרו.

לפני שבוע נורה למוות רוכב אופנוע ברחוב שבטי ישראל בעיר. אלמוני שעמד בסמוך לנרצח, תושב יפו בן 24 המוכר למשטרה, ירה בו מטווח קצר - ונמלט ברכב. צוות מגן דוד אדום ממרחב דן שהוזעק למקום האירוע, קבע את מותו של הצעיר, וחקירת הרצח הועברה לימ"ר תל אביב.

במהלך השנה החולפת התעוררה מחדש מלחמת הדמים בדרום תל אביב בעקבות סכסוכי שליטה בין משפחות עבריינים. הסכסוך גבה כמה קורבנות באירועי חיסול קודמים, שחלקם אירעו אף הם באור יום לעיני עוברי אורח תמימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully