וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בדרום ת"א: הגנה עצמית או "כיפה אדומה"?

איילה חננאל

29.5.2011 / 13:04

שלום פרץ, החשוד ברצח שכנו אבי נוריאל בשכונת תל כביר שבתל אביב, טוען כי רק הגן על עצמו וכי נוריאל דקר את עצמו בטעות. בית המשפט האריך את מעצרו ב-12 ימים

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל)

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (ראשון) ב-12 ימים את מעצר החשוד בביצוע הרצח אמש בשכונת תל כביר בדרום תל אביב. החשוד הוא שלום פרץ, בן 21, המתגורר בבניין סמוך לקורבן, אבי נוריאל. במהלך הארכת המעצר טענו נציגי המשטרה כי פרץ וחשוד נוסף קשרו קשר להרוג את נוריאל על רקע סכסוך קודם .

פרקליטו של פרץ, עו"ד נחמי פיינבלט, טען בדיון כי מדובר באקט של הגנה עצמית וכי היה זה נוריאל שניסה להרוג את פרץ. לטענתו של החשוד, אמש בשעות הערב, נוריאל קרא לו לבוא לביתו על מנת ליישב מחלוקת. פרץ, שלטענתו חשש מנוריאל, הגיע לביתו וכאשר נוריאל פתח את הדלת הוא החל לתקוף את פרץ ולדקור אותו באמצעות סכין. פרץ טוען כי בשלב זה החל להימלט דרך המדרגות כאשר נוריאל רודף אחריו וממשיך לנסות לדקור אותו. בשלב מסוים, לטענת פרץ, תוך כדי מאבק, נחתך נוריאל מהסכין שלו עצמו ועם זאת המשיך לנסות לדקור אותו גם באמצעות סכין נוספת שהחביא במכנסיו.

עוד טען החשוד, כי כשהיו בחדר המדרגות של הבניין, הגיעו אחיו של נוריאל ואדם נוסף ואלה החלו להכות בפרץ. בשלב זה נוריאל התמוטט לפתע והחשוד ניצל את המהומה שנוצרה על מנת להימלט מהמקום. פרץ אף ביקש שאם ייערך שחזור של המקרה הוא יתבצע בתום השבעה של נוריאל מתוך כבוד למשפחה השכנה.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully