וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד החשוד בדריסה: "נתבע את מי שביצע בו לינץ'"

איסלם עיסא, החשוד באירוע הדריסה שאירע בתחילת השבוע שעבר בת"א וכן ברצח אביב מורג מובא בשעה זו להארכת מעצר. פרקליטו: "עמדתו לא השתנתה כי זו האמת - מדובר בתאונת דרכים"

נועם אשל

(צילום: נועם אשל, טל אנגלנדר, עריכה: יאיר דניאל)

איסלם עיסא, נהג המשאית החשוד באירוע הדריסה שאירע בתחילת השבוע שעבר בתל אביב וכן ברצח אביב מורג, מובא בשעה זו (שני) להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים. פרקליטו של החשוד, עו"ד מופיד באדיר, אמר בכניסה להארכת המעצר כי מרשו עדיין מכחיש כי מדובר בפיגוע שתוכנן מראש והדגיש כי מדובר בתאונת דרכים. "הוא עדיין מוסר את אותו גרסה. מדובר בתאונת דרכים שנגרמה שלא בשליטתו. הוא נחקר מספר פעמים ואין שינוי בעמדתו או בגרסתו, אין לו מה לשנות כי זו האמת", אמר באדיר.

לדברי באדיר, השתלשלות האירועים מוכיחה כי מדובר באירוע לא מכוון. "יש פרטים לגבי איך אירעה התאונה ואיך רכב אחר הפריע לו. זה יכול לקרות כל יום. הוא איבד שליטה, נכנס לשדרה והתחילה שרשרשת של פגיעות ברכבים וחפצים", אמר. "מבחינתנו אנחנו מופתעים למה צריך לקיים דיון בדלתיים סגורות ולמה צריך להחזיק את החשוד במעצר שהוא לא של השב"ס".

"נוכיח לעם ישראל שמדובר בתאונת דרכים"

באדיר סיפר כי נפגש עם החשוד ארבע פעמים מאז נעצר. "ישבתי איתו מספיק ואין לו מה להוסיף. לוקחים אותו מדי פעם למתקני כליאה שונים ברחבי הארץ כדי לדובב אותו. אני חושב שהם יותר מקפידים על העבירה ביטחונית", הוא הוסיף. "יש להם חשדות אבל אנחנו בטוחים שאין לחשוד שום כוונה לפגוע באנשים".

באדיר סיכם את דבריו ואמר כי "אנחנו נוכיח גם לעם ישראל וגם למשפחת ההרוג והפצועים שהיה מדובר בתאונת דרכים תמימה ולמזלו הרע זה נפל ביום הנכבה וקשרו את זה". לדבריו, "אנחנו נעשה מחשבה טובה ונשקול הגשת תביעות נגד אלו שהוציאו דיבתו רעה לגבי אמירות שאמר בסמוך לאירוע ונגד אלה שתקפו אותו ועשו בו לינץ'".

עיסא, שנהג במשאיתו בין מחלף מסובים לשכונת התקווה בתל אביב, פגע במספר כלי רכב וכתוצאה מהאירוע נהרג אביב מורג, בן 29, ונפצעו כ-17 בני אדם נוספים. מחקירה ראשונית עלה, כי רישיונו של עיסא נשלל בשנת 2009, אך אין לו עבר לילי והוא אינו מוכר לשב"כ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully