וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של הדורס בהארכת מעצרו: "הוא נעצר כי הוא ערבי"

16.5.2011 / 13:35

מעצרו של החשוד בפיגוע הדריסה בדרום ת"א אתמול הוארך בשבעה ימים. פרקליטו אמר כי לדברי מרשו מדובר בתאונה, ואמו טוענת כי "אם הוא היה יהודי, לא הייתם אומרים שזה פיגוע"

נועם אשל

(צילום: נועם אשל, עריכה: גדי וינסטוק)

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך בשבעה ימים את מעצרו של החשוד בפיגוע הדריסה אתמול (ראשון) בדרום תל אביב. החשדות המיוחסים לו הם רצח, ניסיון רצח, חבלה וחברות בהתאגדות בלתי חוקית. פרקליטו של החשוד, עו"ד מופיד בדיר, אמר הבוקר כי מרשו חוזר ומדגיש שמדובר בתאונה, וכי הוא איבד שליטה עקב התפוצצות צמיג במשאית בה נהג. "השב"כ הוציא צו המונע ממני להיפגש עם מרשי במשך שלושת הימים הקרובים. אני מקווה שהצו יוסר ואוכל להיפגש איתו ולשמוע את גרסתו האמיתית בהקדם", אמר.

לדבריו, "התאונה הזו באמת מצטערת ואנו מתנצלים בפני משפחות הפצועים וההרוג. בוחן תנועה מטעמנו ייצא לשטח ויבדוק את המשאית הפוגעת ואני בטוח שבסוף נגיע למסקנה שמדובר בתאונת דרכים שהתרחשה במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון בשל אירועי יום הנכבה".

הפרקליט התייחס להאשמות אודות מרשו ואמר כי "הוא לא צעק אללה אכבר. מה שרואים מפה, לא רואים משם. אנחנו לא יודעים את האמת, רק ראינו תמונות. חוק תאונות יבדוק את הזירה ואת הממצאים, ואנחנו נגיע לאמת בימים הקרובים".

"זה בגלל שהוא ערבי"

אמו של החשוד אמרה בדיון כי "אני מכירה את הבן שלי. הוא יצא לעבודה, והייתה תאונה. בגלל שהוא ערבי אתם אומרים דבר כזה. אם הוא היה יהודי לא הייתם אומרים שהוא עשה פיגוע. זו הייתה תאונת דרכים. הוא עובד עם ישראלים כל החיים שלו, עכשיו זה פיגוע? חס וחלילה, הבן שלי לא נוהג כך".

אמש, על פי החשד, החל החשוד בנסיעה פרועה מכיוון מחלף מסובים לכיוון שכונת התקווה בתל אביב. בנסיעתו פגע החשוד ב-18 בני אדם, בהם גם אביב מורג בן ה-28, שנהרג במקום. יתר הנפגעים פונו לבתי החולים איכילוב בתל אביב, שיבא בתל השומר ובית החולים וולפסון בחולון. במשטרה בוחנים את האפשרות כי היה מדובר בפיגוע דריסה מכוון. בחקירתו, לעומת זאת, הכחיש החשוד כי פעל על רקע לאומני או פלילי, וכי מדובר בתאונת דרכים שנגרמה עקב תקר בגלגל המשאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully