וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי הרכבת שנעצרו: לשוטרים היה אטרף בעיניים

יו"ר ועד עובדי הרכבת, שנעצרה אמש עם עוד 9 עובדים במהלך הפגנה מול ביתו של יו"ר הדירקטוריון, הביעה זעם על המעצר וטענה כי השוטרים הגיעו למקום עם "רשימת מעצר" ידועה מראש

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, טל אנגלנדר, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו, קריינות: אביב אברמוביץ')

שביתת עובדי הרכבת אמנם הסתיימה בשעות הצהריים, אך הזעם על מעצר העובדים אמש, עדיין בוער: ראש ועד עובדי הרכבת, גילה אדרעי, סיפרה היום (חמישי) על המעצר ואמרה כי "אנחנו בשוק. השוטרים היו עם כזה אטרף בעיניים. אני לא יכולה להסביר את זה אחרת - הם היו מוכנים לקראת זה". בשעות האחרונות החלה להתחדש פעילות הרכבת.

בראיון לגלי צה"ל, אמרה אדרעי עוד, כי היא "לא טיפוס של משטרות ובתי כלא. זה היה מצמרר שזכות דמוקרטית הסתיימה במעצרים". אדרעי פנתה לציבור הנוסעים ואמרה כי היא "רק מבקשת מציבור הנוסעים שלא יכעסו עלינו כי באמת ניסינו את כל האפשרויות בעולם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רכבת ישראל בשביתה, מאי 2011. שי אוקנין
"אני רק מבקשת מציבור הנוסעים שלא יכעסו עלינו כי באמת ניסינו את כל האפשרויות בעולם"/שי אוקנין

אדרעי סיפרה על המעצר שלה ושל תשעה מפעילי ועד עובדי הרכבת שנעצרו אמש שעה שהפגינו מול ביתו של יו"ר דירקטוריון הרכבת המיועד, אורי יוגב: "על זה שמו לנו אזיקים על הידיים", אמרה. "מפקד המשטרה התקשר אלי לפני החג. הוא קיבל רשימה שמית את מי לעצור. חשבנו שזה אולי תרגיל מנהיגות קטן ונשתחרר עוד שעתיים-שלוש, אבל טעינו".

בתשובה לשאלה כיצד ישפיע המעצר על המאבק של העובדים, אמרה אדרעי, כי "זה ישפיע על המאבק שלנו. יכולנו להשבית לפני שמונה חודשים ולא עשינו את זה. אני חושבת שנחשוב על רעיונות יצירתיים יותר".

במסגרת צעדי המאבק הושבתו החל מהשעה 07:00 בבוקר כל קווי הרכבת בכל רחבי הארץ. נציגי הוועד הודיעו אתמול כי החליטו להשבית את תנועת הרכבות בשל כוונת הנהלת רכבת ישראל להפריט כמה מהקווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully