וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתונת המאה: החתן בן 100, הכלה בת 90

כשפורסט לונסוויי ביקש את ידה של רוז פולאדר, היא הסכימה - אבל רק כשיגיע לגיל מאה. 30 שנה חלפו, ושני הקשישים הנמרצים מקליפורניה הפכו לזוג המבוגר אי פעם שבא בברית הנישואים

הנה שני אנשים שאי אפשר להאשים אותם בחיפזון יתר. כשפורסט לונסוויי בן ה-70 ביקש את ידה של אהובתו, רוז פולאדר, לפני כמעט 30 שנה, היא הסכימה - אבל רק כשיגיע לגיל המופלג מאה. 30 שנה חלפו, ובחודש שעבר נישאו בני הזוג מקליפורניה ברוב פאר והדר, ביום הולדתו ה-100 של החתן.

הכלה, אגב, גם היא לא ממש ילדה - היא זכתה לענוד לראשונה טבעת נישואים בגיל 90. יחד, הם מחזיקים כעת בתואר הזוג המבוגר ביותר שהתחתן אי פעם - היות שסכום הגילאים שלהם עולה ב-82 ימים על הזוג הצרפתי שהחזיק בתואר עד כה, על פי ספר השיאים של גינס. פרטי הסיפור המדהים נחשפו השבוע על ידי ה-"דיילי" של רשת ניוז-קורפ - עיתון האייפד הראשון.

מה הסוד שלהם? "קחו את הזמן כדי להכיר זה את זהו", אמרה רוז לכתב ה"דיילי", כשהתבקשה לספק עצה בענייני יחסים. "תבררו אם אתם אוהבים את כל הדברים שהאדם בצד השני מייצג. תבדקו אם אתם חולקים את אותם הערכים". במקרה של פורסט ורוז, אגב, אחד הערכים האלו הוא האהבה לריקודים סלוניים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוגגים ביום חתונתם/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז איך נראים חיים של מי שהגיע לגיל 100 במצב מספיק טוב כדי להתחתן? לונסוויי נולד בקנטאקי ב-1911, גדל בקנזס, ומעולם לא עבד בעבודה קבועה. בצעירותו נהג להתפרנס מציד חיות ומכירת פרוותן. בהמשך עבר לקליפורניה, שם עבד בריתוך צינורות. הוא עישן חבילה ביום במשך 27 שנים, ועדיין נהנה מדי ערב מכוס יין ליד הארוחה יחד עם רוז - אלא אם כמה מחבריו לשתייה נמצאים בסביבה, ואז הוא מעדיף וויסקי. עוד הרגלים "בריאים"? "אני הכי אוהב אוכל מטוגן", הוא מודה, "ומשהו שאפשר לתת בו 'ביס' בריא. חתיכת בשר, זה מה שאני אוהב".

והכלה? היא נולדה בסקרמנטו שבקליפורניה ב-1920, ועבדה כאדריכלית בימים שבהם כמעט ולא נראו נשים במקצוע הזה. יום אחד, כשהייתה בת 60 וחיפשה פרטנר לריקודים, סיפרו לה חבריה על פורסט. זמן קצר לאחר מכן, הם כבר עברו לגור יחד. בתחילת יחסיהם עשו רשימה של כל הדברים שהם רוצים לעשות יחד, ועד היום הספיקו לסמן "וי" כמעט על כולם - כולל שיט קייאקים באלסקה והליכה רגלית לכל אורך חופי קליפורנה. היום הם בעיקר נהנים זה מחברתה של זו. "אנחנו פשוט שוכחים מעניין הזמן", אומרת רוז. "לזמן פשוט אין יותר מדי משמעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully