וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לב שבור: בת 92 ירתה בשכנה כי לא התנשק איתה

מאז שדווייט בטנר עבר לביתו החדש בפלורידה, הוא חש ששכנתו הלן סטאודינגר נמשכת אליו. השבוע באה לביתו וסירבה ללכת עד שתקבל נשיקה. הוא גירש אותה - והיא חזרה עם אקדח חצי אוטומטי

הלן סטאודינגר בסך הכל רצתה נשיקה - אבל הרחיקה לכת כמה צעדים יותר מדי בניסיון להשיג אותה. לפי משטרת פלורידה, הקשישה בת ה-92 מהעיר פורט מק'קוי לא הייתה מוכנה לקבל "לא" כתשובה משכנה בן ה-53, ופתחה באש מאקדח חצי אוטומטי לעבר ביתו. "אם הראש שלי היה מוטה מעט יותר קדימה, קרוב לוודאי שכדור היה פוגע בי", אמר לרויטרס השכן, דווייט בטנר.

סטאודינגר, שהספיקה לירות ארבע פעמים לעבר בית השכן, נעצרה ביום שני השבוע, והואשמה בעבירות של תקיפה אלימה באמצעות נשק קטלני וירי לתוך דירה. היא בילתה את הלילה במעצר ושוחררה למחרת. משפטה נקבע ל-26 באפריל.

בטנר, שוטר לשעבר, סיפר כי שם לב כי שכנתו הקשישה נמשכת אליו מאז שעבר לגור בשכונה, אך הוא אינו בטוח מה הסיבה לכך. "הוצאתי עבורה את הזבל, בסך הכל ענייני שכנים", סיפר. לדבריו, השכנה כבר איימה בעבר לרצוח אותו כשסיפר לה שיש לו בת זוג.

אז אמנם לא מימשה את האיום, אך את האגרסיות המשיכה לאגור, ואלו התפרצו לבסוף ביום שני השבוע. לפי דו"ח המשטרה על האירוע, מעט אחרי השעה 12:00 בצהריים, הגיעה סטואדינגר לביתו של בטנר וסירבה ללכת. "אני רוצה נשיקה לפני שאני הולכת", אמרה לשכן המבוהל. הוא סירב וביקש ממנה "לחזור לשטח שלך ולעזוב אותי לנפשי".

השכנה יצאה מהבית, ובטנר, שחשב שבכך הסתיים העימות, צלצל לאביו - אך לפתע, באמצע השיחה, שמע את היריות. כדור אחד אף ניפץ את שמשת חלון הבית. סטאודינגר סיפרה לאחר מכן למשטרה כי ירתה גם על מכוניתו של שכנה, "המכונית שהוא אהב כל כך" אמרה. בטנר, מצדו, כבר החליט לעזוב את ביתו השכור. "אני לא צריך את הלחץ והטרחה", אמר. "חשבתי שדברים כאלה קורים רק לאנשים צעירים ממני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully