וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החתונה: המלכה תפנה הארמון, הנכדים יחגגו

אחרי קבלת הפנים היום בצהריים תיסע אליזבת ל"סוף שבוע פרטי", והבמה תישאר פנויה לוויליאם, קייט וחבריהם. תופעה: פייסבוק מוחק פרופילים של נשים בשם קייט מידלטון בטענה שהם מזויפים

הייתם רוצים לערוך מסיבה ל-300 מחבריכם הטובים ביותר בבית של סבתא? כנראה שלא. אבל מצב העניינים הוא שונה, כשאותו בית הוא במקרה ארמון באקינגהם. בעלת הבית הזה, המלכה אליזבת בת ה-85, צפויה לעזוב אותו היום (שישי) בצהריים, אחרי קבלת הפנים הרשמית של החתונה המלכותית, לנסוע ל"סוף שבוע פרטי" עם בעלה פיליפ, הדוכס מאדינבורו, ולפנות את הבמה לנכדה, הנסיך וויליאם, ולאשתו הטרייה קייט מידלטון, שיוכלו לחגוג כל הלילה ללא "מבוגר אחראי". בתוכנית: מסיבת ריקודים.

קהל נאסף במרכז לונדון, ערב החתונה המלכותית, 28 באפריל 2011. רויטרס
תופסים מקום מחוץ לכנסיית ווסמינסטר, היום/רויטרס

לפי ההודעה שנמסרה אמש בנושא מהארמון, המלכה תשתתף בקבלת הפנים בצהריים (יחד עם 650 האורחים שהוזמנו על ידי בית המלוכה), תאזין לכמה נאומים, ולאחר מכן תפרוש. היא לא תהיה שם כדי לשמוע את "נאום השושבין" המסורתי, כך שהנסיך הארי, אחיו של החתן, הידוע כ"עושה בושות" סדרתי, לא יצטרך לצנזר את עצמו יותר מדי. היא גם תפספס את נאומו של אבי הכלה, מייקל מידלטון - וכנראה תהפוך את כל העניין למעט פחות מורט עצבים עבור בן משפחתה החדש.

בלונדון, הסתיימו אתמול כבר כל החזרות וההכונות, והכל ערוך ומוכן לרגע הגדול. מאות אלפי תיירים פשטו על העיר, והם ממלאים כל חדר מלון, דירה להשכרה ואתר קמפינג. מאות מהם כבר נמצאים מול כנסיית ווסטמינסטר, שם הם מתעתדים ללון הלילה על המדרכה, כדי לתפוס את המקומות הטובים ביותר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קהל נאסף במרכז לונדון, ערב החתונה המלכותית, 28 באפריל 2011. רויטרס
אלו בחרו לתפוס מקום דווקא מול ה"מול", שם יעבור מסע הכרכרות מהכנסייה לארמון/רויטרס

ואיך מבלים בני הזוג את ימיהם האחרון כרווקים? וויליאם בחר לפרוק את העצבים כמו אנגלי טוב - במשחק כדורגל, עם חברי בפארק בטרסי בדרום לונדון. קייט, ביומה האחרון כפשוטת העם, מבלה ב"גורינג" - מלון יוקרתי הסמוך לארמון באקינגהם.

לא קל להיות קייט

בינתיים, בימים האחרונים התברר שוב עד כמה לא פשוט להיות קייט מידלטון - ועל אחת כמה וכמה, אם אינך הנסיכה הבריטית לעתיד. תשאלו את קייט מידלטון מבוסטון, ארצות הברית. שלשום התברר כי פרופיל הפייסבוק של המוכרת בת ה-32 בחנות אופניים נמחק לאחרונה - לאחר שברשת החברתית האשימו אותה בהתחזות לנסיכה לעתיד. מפעילי פייסבוק אף הגדילו לעשות, והסירו את שמה מכל התמונות בהן היית מתויגת. רק לאחר שבוע, תוקן העוול. בצר לה ובאין פייסבוק, פנתה לטוויטר, שם צייצה: "האם קייט מידלטון האמיתית מוכנה להופיע ולעזור לי?".

מידלטון הבוסטונאית לא הייתה היחידה שנפלה קורבן לבעיה הזו - לפי בירור שערכה סוכנות AP, לפחות עוד שלוש קייט מידלטון ברחבי העולם סבלו בחודשים האחרונים מאותה בעיה. אגב, בדיקה זריזה מעלה כי ברחבי פייסבוק ישנן עוד מאות רבות של קייט מידלטון. אז למה הוחלט להתנכל דווקא לאלה? לפייסבוק הפתרונים.

מידלטון האמריקאית, בכל מקרה, דווקא החליטה לעשות שימוש חיובי בצרה שנפלה עליה. היא הודיעה כי תנצל את תשומת הלב התקשורתית לה היא זוכה מאז הודעת האירוסים כדי לעזור בגיוס כספים למסע אופניים בו תשתתף ביולי האחרון, שהנכותיו יהיו קודש למלחמה בטרשת נפוצה. אם תצליח לגייס יותר מ-10,000 דולרים, הבטיחה, היא תרכב על אופניים זוגיים בשמלת כלה, יחד עם "כפיל של הנסיך וויליאם".

(עדכון ראשון: 20:03)

קהל נאסף במרכז לונדון, ערב החתונה המלכותית, 28 באפריל 2011. רויטרס
"אל דאגה, הארי עדיין רווק". אפשר עוד לתפוס נסיך/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully