וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של קדאפי: "לא פוחדים מביהמ"ש הבינלאומי"

בראיון שהעניק ל"וושינגטון פוסט" חזר בנו של מועמר קדאפי על הטענה כי הם נאבקים בטרוריסטים, והדגיש כי הם לא ייסגו עד שיצליחו להכניעם. "לא ביצענו שום פשע נגד העם, הכל שקרים"

"אנחנו לא מפחדים מבית הדין הבילנאומי, לא ביצענו שום פשע נגד העם שלנו", כך אמר סייף אל איסלם קדאפי, בנו של שליט לוב מועמר קדאפי בראיון שהעניק הלילה (שני) לעיתון ה"וושינגטון פוסט".

בנו של קדאפי השווה את מתקפת כוחות נאט"ו למלחמה בעירק, וטען כי נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, איננו שונה מקודמו בתפקיד ג'ורג' בוש, שהחליט לתקוף בעירק בשל טענות לנשק להשמדה המונית שמצוי בעירק שהתבררו כלא נכונות. "אמרו נשק להשמדה המונית - והלכו לתקוף בעירק. אמרו אזרחים - והלכו לתקוף בלוב. בלי לבדוק".

"אנחנו רוצים שהאמריקאים יבואו וייראו בדיוק מה קורה פה ולא יתבססו על שמועות ושקרים", הוסיף. "במקום לתקוף בלוב, ארצות הברית צריכה להפנות את המאמצים שלה למלחמה באל קאעידה".

"טרוריסטים ברוטאליים"

ממשל קדאפי הואשם בהרג של מאות אזרחים חפים מפשע. בסוף השבוע האחרון האשים ארגון זכיות האדם האמריקאי HRW כי נעשה שימוש גם בפצצות מצרר, האסורות על פי החוק הבינלאומי. בראיון הדגיש סייף אל איסלם קדאפי כי מדובר בהאשמות שווא וכי המלחמה שמנהל אביו היא אך ורק נגד תאי אל קאעידה. "אנחנו נלחמים בטרוריסטים ברוטאליים, ובסופו של דבר כשהם ייקרסו העולם ייראה כי היה מדובר בשקרים".

הוא הוסיף כי הם מעוניינים לסיים את המצב במדינה, אולם הבהיר כי "רק כאשר נוציא את הטרוריסטים ממיסרתה ומבנגזי נוכל להתחיל לכונן רפורמות. ברגע שנצליח להדוף את הטרוריסטים החמושים, הכל ייפתר".

בתוך כך, המורדים דיווחו אתמול כי כוחותיו של קדאפי ממשיכים במתקפה על העיר הנצורה מיסרתה שבמערב המדינה, ומסרו כי שישה בני אדם נהרגו ו-47 נפצעו כתוצאה מהפגזה ארטילרית, המצטרפים למאות רבים שנהרגו בכמעט חודשיים של לחימה רצופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully