וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים: "בני משפחתו של אריגוני יוכנסו לרצועה"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

16.4.2011 / 19:39

בני משפחתו של ויטוריו אריגוני, האזרח האיטלקי שנרצח בעזה, יועברו לשטח הרצועה דרך מעבר רפיח לכל המאוחר ביום ראשון - כך אמר שגריר מצרים ברשות. חמאס עצרה שני חשודים בביצוע הרצח

הרשויות במצרים אישרו הערב (שבת) את כניסתם לעזה של בני משפחתו של האזרח האיטלקי, ויטוריו אריגוני, שגופתו נמצאה אתמול בבית נטוש ברצועת עזה לאחר שנחטף בידי חברי ארגון איסלמי קיצוני. בני המשפחה יעברו לרצועה ממצרים דרך מעבר רפיח, כך דיווחה סוכנות הידיעות הפלסטינית מען.

עוד דווח, כי גופתו של אריגוני תועבר לאיטליה לאחר שתגיע למצרים דרך המעבר, כך על פי דבריו של שגריר מצרים ברשות, יאסר עות'מאן. "כניסתם של בני המשפחה תתבצע לכל המאוחר ביום ראשון", אישר השגריר המצרי שאמר כי הרשויות במדינתו הסכימו לבקשת משפחתו של אריגוני לסייע בהכנסתם לרצועה. כמו כן, עות'מאן אמר כי הרשויות יעשו ככל שביכולתן בכדי להקל על בני המשפחה.

בתוך כך, הודיע משרד הפנים בממשלת חמאס כי מנגנוני הביטחון שלה עצרו שני חשודים ברצח אריגוני והם הועברו לחקירה. המנגנונים הבטיחו "להמשיך ולרדוף את יתר חברי החוליה שביצעה את הפשע".

חוטפיו דרשו מיליון דולר בתמורה לשחרורו

הבוקר דיווחו מקורות פלסטינים לביטאון חמאס "א-ריסאלה" כי חוטפיו של אריגוני דרשו מיליון דולר כופר בתמורה לשחרורו. על פי המקורות, הבקשה לחמאס הועברה באמצעות צד שלישי ולא באמצעות חוטפיו באופן ישיר. עוד דיווחו כי בטרם נחנק למוות, נאבק אריגוני בחוטפיו.

המקורות גילו עוד כי חוטפיו של אריגוני רצחו אותו בשעה מוקדמת מאוד, שעות ארוכות לפני תום האולטימטום שהציבו לחמאס לשחרר את מנהיג ארגונם, הישאם סעידני, מכלא חמאס. לדבריהם, שעות ספורות לאחר ביצוע הרצח הצליחה ממשלת חמאס לעצור את אחד המעורבים ברצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully