וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר חמאס שחוסל בעזה היה מעורב בחטיפת שליט

9.4.2011 / 22:43

בתגובה לירי הרקטות אל יישובי ישראל תקף חיל האוויר ברצועת עזה. בתקיפה נהרג בכיר חמאס, תייסיר אבו סנמה, שהיה מעורב בחטיפת שליט ובירי הרקטות לאילת

בתקיפת חיל האוויר בעזה, שבוצעה הלילה (שבת) בתגובה לירי הרקטות אל יישובי ישראל, נהרג בכיר חמאס, תייסיר סעד סלימאן אבו סנמה, שהיה מעורב בחטיפתו של החייל גלעד שליט וכן בירי הרקטות אל עבר אילת, שבוצעו מסיני. כך דיווח הערב דובר צה"ל. הודעה על מותו נמסרה הערב למשפחת שליט.

במהלך סוף השבוע נורו אל ישובי הדרום 105 טילים ורקטות, בהם 52 קסאמים, 41 פצמ"רים ו-12 גראדים. בתגובה לירי כוחות צה"ל תקפו ברצועת עזה 46 פעמים, מהם 15 תקיפות מהאוויר. עד כה ידוע על 17 הרוגים פלסטינים, בהם שני אזרחים שנהרגו בשוגג, ועל 52 פצועים.

בתוך כך, בעקבות ההסלמה בירי מרוצעת עזה אל יישובי הדרום הוחלט הערב כי מחר לא יתקיימו לימודים במעונות היום של נעמת, ויצ"ו, אמונה, נאות מרגלית ונשות חרות לא יפעלו מחר בבאר שבע, באשקלון, באשדוד, קריית גת, שדרות ונתיבות. עיריית באר שבע הודיעה גם על השבתת מערכת החינוך המיוחד ומועדוניות היום.

במחוז הדרומי של המשטרה החליטו להעלות את רמת הכוננות באזור לרמה 3. זאת בתום הערכת מצב שקיימה המשטרה בשל מטחי הרקטות הכבדים לעבר היישובים במחוז ביומיים האחרונים. כחלק מההחלטה, תחנות המשטרה במחוז יתוגברו בשוטרים ממחוזות אחרים, במתנדבים ובלוחמי משמר הגבול, וכן יוקמו מחסומים בדרכים ויתוגבר מערך החבלה.

כמו כן, נציגי פיקוד העורף הודיעו לאנשי תיאטרון הקאמרי כי עליהם לבטל את ההצגה "משרתם של שני אדונים" שתוכננה לעלות הערב באולם בית יד לבנים באשדוד. בעקבות החשש מפגיעה באזור אשדוד, החליטו בצה"ל לא לקחת סיכון ולבטל את ההצגה, כיוון שגג המבנה אינו ממוגן.

סוף השבוע הקשה שעבר על יישובי הדרום לא פסח גם על הכדורגל הישראלי. מטח הרקטות, כולל לעבר באר שבע ואשדוד, גרם לפיקוד העורף ולראשי הערים לקבוע כי המשחקים בין הפועל באר-שבע למכבי נתניה ובין מ.ס. אשדוד להפועל חיפה במסגרת המחזור ה-29 של ליגת העל, ייערכו ללא קהל. גם במשחק הכדורסל בין מכבי אשדוד למכבי תל-אביב, לא הורשה הקהל להיכנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully