וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ק המרטש בניו יורק? שמונה גופות בחוף אחד

שלוש גופות נמצאו באותו חוף ליד לונג איילנד שבו נמצאו עוד חמש בתוך 4 חודשים. ארבע מהן כבר זוהו - כולן של פרוצות שקבעו עם לקוחות באזור. חיפושים אחר עוד גופות, קצה חוט - אין

שמונה גופות נמצאו ברצועת חוף אחת סמוך לניו יורק - וכעת כבר כמעט משוכנעים במשטרה המקומית כי באזור פועל רוצח סדרתי. הלילה (שלישי) דיווחה משטרת מחוז נורפולק על מציאת שרידיהן של שלוש הגופות האחרונות מדרום ללונג איילנד, לאחר שגופותיהן של ארבע פרוצות נמצאו באזור לפני כארבעה חודשים וגופה נוספת, שטרם זוהתה, נמצאה שם בשבוע שעבר.

גם שלוש גופות החדשות טרם זוהו, אולם מקצוען של ארבע הקורבנות שזהותן כבר ידועה גוררת השוואה מתבקשת ל"ג'ק המרטש", רוצח הפרוצות הסדרתי הידוע שפעל בלונדון בשלהי המאה ה-19.

עקבות בחול בחוף אוק ביץ', לונג איילנד, ניו יורק, בו נמצאו גופות ויש חשש שרוצח סדרתי שפועל, 4 באפריל 2011. AP
עקבות בחול בחוף "אוק ביץ'". פתרון לתעלומה לא נראה באופק/AP

שלוש הגופות ה"חדשות" נמצאו במצב ריקבון מתקדם, פזורות על שטח שקוטרו כ-500 מטרים באזור מכוסה בשיחים בחופים "גילגו ביץ" ו"אוק ביץ'", הנמצאים על אי קטן הצמוד לחופי לונג איילנד, כ-70 קילומטרים ממזרח לניו יורק סיטי. כוחות משטרה גדולים, בסיוע כלבים ומסוקים, ממשיכים גם היום בסריקת החופים, למקרה שיש באזור גופות נוספות. מפקד המשטרה המקומית, דומיניק ורון, הסביר במסיבת עיתונאים כי החיפושים מתקדמים באיטיות בגלל הצמחייה העבותה. "הכלבים לא מסתדרים היטב עם השיחים הקוצניים", אמר.

זיהויין של ארבע הגופות הראשונות, שנמצאו בחודש דצמבר, ארך כמעט חודש, אך לבסוף הצליחו החוקרים לגלות, בין היתר באמצעות בדיקות שיניים ו-DNA, כי כל הארבע היו פרוצות שקבעו באמצעות אתרי אינטרנט להיפגש עם לקוח באזור. למרות כל זאת, במשטרה המקומית מדגישים כי עדיין לא זוהה קשר ודאי בין הגופות החדשות לקודמות, ומזהירים מפני קביעה חד משמעית כי באזור פועל רוצח סדרתי. כך או כך, ככל הידוע טרם התגלה קצה חוט כלשהו לפתרון התעלומה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חיפושים באזור בו נמצאו גופות ויש חשש שפועל בו רוצח סדרתי, אוק ביץ', לונג איילנד, ניו יורק, 4 באפריל 2011. Seth Wenig, AP
"הכלבים לא מסתדרים היטב עם השיחים הקוצניים"/AP, Seth Wenig

במקביל, נמשכים החיפושים אחרי שאנן גילברט, פרוצה נוספת שקבעה פגישה עם לקוח ב"אוק ביץ'" באוקטובר האחרון, ומאז נעלמו עקבותיה. תושב המקום סיפר כי אשה, ככל הנראה גילברט, דפקה אז על דלתו לפנות בוקר וביקשה עזרה, אך לאחר מכן נמלטה. כעת ייבדק אם אחת הגופות החדשות היא שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully