וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצח סדרתי באזור ניו יורק? נמצאו 4 גופות

הגופות - של שני גברים ושתי נשים - התגלו בחוף נידח ליד לונג איילנד, על ידי שוטרים שחיפשו פרוצה שנעלמה. הן טרם זוהו, אך במשטרה המקומית כבר מעריכים שמדובר ב"עבודה" של איש אחד

האם באזור ניו יורק פועל רוצח סדרתי? זו השאלה החוזרת היום (רביעי) בכותרות כלי התקשורת האמריקאיים, בעקבות מציאת ארבע גופות באוק ביץ' - רצועת חוף מבודדת וסחופת רוחות, סמוך ללונג איילנד. הגופה הראשונה נמצאה בשבת ושלוש נוספות נמצאו הלילה.

הגופות התגלו כולן באותה רצועת חוף קטנה שאורכה כמה מאות מטרים. "אנו מסיקים מכך שכולן הושלכו במקום על ידי אותו אדם או אנשים", אמר מפקד המשטרה המקומית של מחוז סופלוק, ריצ'רד דורמר.

לדבריו, בהחלט ייתכן שמדובר ב"עבודה" של רוצח סדרתי, אולם עדיין קשה להגיע למסקנות ברורות בנושא, שכן החקירה רק בתחילתה. גם זהות הגופות טרם התבררה, אולם נמסר כי מדובר בשני גברים ושתי נשים.

השוטרים שמצאו את הגופות נקלעו למקום משום שעסקו בחיפוש נעדרת בשם שאנון גילברט, פרוצה תושבת ג'רזי סיטי בת 24, שנראתה לאחרונה לפני יותר מחצי שנה. לא נמסר אם נחקרת האפשרות שאחת הגופות היא שלה. החיפושים במקום נערכו בעקבות קבלת מידע לפיו תכננה להיפגש במקום סמוך עם לקוח ביום היעלמה. לדברי ליוטננט ג'רלד פלקובסקי, בלש במשטרה המקומית, "זה לא יכול להיות צירוף מקרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully