וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה שביתה נפגע מקסאם: "לפעול בצורה דרסטית"

רמי שני

26.3.2011 / 18:00

בעלת הבית שנפגע מקסאם עדיין מתקשה לעכל את מה שקרה, וסוברת כי יש להגיב משמעותית נגד הירי. "אני יודעת שזה אכזרי לחשוב ככה אבל צריך שייקרה להם משהו. אי אפשר להמשיך לחיות ככה"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק)

"צריך לפעול נגדם בצורה דרסטית. חשבנו שזה כבר קרה לפני שנתיים אבל זה לא קרה. אם הם יכולים לתת רובה לילד בן ארבע או חמש וללמד אותם לירות, צריך לחסל את זה", כך אמרה פאולינה טרגרמן, אשר ביתה ספג פגיעה אמש (שישי) מטיל קסאם במושב במערב הנגב. "צריך שיקרה להם משהו, אולי רעידת אדמה שהם יעברו, אולי גל גדול שיקח את האדמות שלהם. אני יודעת שזה מאוד אכזרי לחשוב ככה. אבל אולי זה הפתרון היחיד", אמרה פאולינה .

"הקסאם נפל שלושה מטרים מהבית והרס את כל החלק הקדמי ואת הסלון", סיפרה. "בנס אף אחד לא נפגע. בעלי ואני היינו בקומה למעלה, ולמטה היו שני הבנים שלנו, עם ארבעת הנכדים וכלה בהריון בחודש השביעי. אחרי הבום, רצתי למטה לוודא שכולם בסדר. ראיתי שהם לא נפגעו ואז הסתובבתי אחורה וראיתי את הנזק. זה היה בום גדול. החלונות התנפצו ועפו ממקומם, וגם הדלתות".

לדברי פאולינה, זוהי הפעם הראשונה שנפגע בית במושב. "אני לא אדישה למה שקורה. כל הזמן יש פה פיצוצים. זה באמת לא נעים ומלחיץ".

"אנשים חיים פה בחרדה יומית"

פאולינה ובעלה העסיקו בעבר עובדים מאזור רפיח. בגעגוע לא קטן, היא נזכרה איך הייתה נוסעת להחזיר אותם ובדרך גם עושה קניות ברצועת עזה, עד שהחלה האינתיפאדה הראשונה. המוכרים, שהיו חבריה, הזהירו אותה שלא תבוא כי יש מי שמחפש לפגוע בישראלים.

אחרי שביתה ניזוק אתמול באופן קשה, היא סבורה שצריך לפעול בצורה משמעותית, כדי להפסיק את הירי." זה מספיק, אי אפשר להמשיך ככה. אנשים פה באזור חיים בחרדה יום-יומית. במהלך השבוע בעלי ואני לבד בבית. ארבעת הילדים שלנו התחתנו כבר. כל אחד בבית שלו. כשהם באים לביקור אז זה מה שקורה. החרדות הן מאוד גדולות".

מוקדם יותר היום ביקר בבית המשפחה מפקד פיקוד הדרום, האלוף טל רוסו. הוא סיפר להם על המתרחש ברצועה ועל האופן שבו החמאס מאבד מכוח, אמנם זה לא הרגיע את פאולינה ומשפחתה. בני הזוג יאלצו להתגורר בימים הקרובים בצימר ביישוב סמוך. מחר צפויים להגיע אליהם אנשי מס רכוש והם מקווים שיוכלו לשוב במהרה אל הבית שלהם, לאחר שישוקם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully