וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוף פיקוד דרום: "יש אנרכיה ברצועה, גם בחמאס"

רמי שני

26.3.2011 / 13:11

אלוף פיקוד דרום, טל רוסו, ביקר בבית שנפגע הלילה מרקטת קסאם במועצה האזורית אשכול, ואמר כי "בעזה אין שליטה. הזיכרון בצד השני מתקצר מאז מבצע עופרת יצוקה. אני מקווה שהם יתעשתו"

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכה: טל רזניק)

אלוף פיקוד דרום, טל רוסו, אמר בצהריים (שבת) כי "יש אנרכיה בתוך הארגונים בעזה וגם בחמאס. אין שם שליטה. זה לא שיח, זה יותר שיח תותחים כי אין שם שליטה. יש שחיקה מאז מבצע עופרת יצוקה ויש בצד השני זיכרון שמתקצר. אני מקווה שהם יתעשתו. הדבר תלוי בצד השני".

במהלך סיור שערך רוסו בבית שנפגע הלילה מקסאם במועצה האזורית אשכול, אמר רוסו כי "המטרה שלנו היא לתת לאזרחים לחיות חיים נורמליים והמצב לא בדיוק נורמלי. בגלל האנרכיה בצד השני, קשה לחמאס להחזיר את הגלגל אחורה".

רקטת הקסאם התפוצצה הלילה מעט לאחר השעה 1:00 לפנות בוקר, כאשר בני המשפחה היו עדיין ערים. נזק רב נגרם למקום, אך באורח פלא לא היו נפגעים. רקטה נוספת התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית.

"כיפת ברזל" תיפרש לראשונה

על רקע המשכות הירי בדרום, אישר אתמול שר הביטחון, אהוד ברק, במהלך סיור באוגדת עזה כי מערכת 'כיפת ברזל' תיפרש בתחילת השבוע לראשונה. "אישרתי לצה"ל לפרוש את הסוללה המבצעית הראשונה של 'כיפת ברזל', למטרת ניסוי מבצעי. הסוללה תיפרש באזור הדרום, ומפעם לפעם היא תשנה את מיקום הפרישה שלה על פי הצרכים המבצעיים", אמר ברק.

ברק הסביר כי המערכת "יכולה להחזיר ירי אם יורים לכיוונה ואכן מדובר בהישג יוצא דופן של תעשיות הביטחון של ישראל, שהוא חסר תקדים בהשוואה לכל מקום אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully