וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של הנרצחת באיתמר: "מנסים להישאר שפויים"

יהודה בן ישי, אביה של רותי פוגל שנרצחה יחד עם בעלה ושלושה מילדיה בערב שבת באיתמר סיפר על האובדן והשכול. "אנחנו לא ממוקדים בכעס, אנחנו ממוקדים בצער ובכאב"

הרב יהודה בן ישי, אביה של רותי פוגל שנרצחה יחד עם בעלה ושלושה מילדיה בערב שבת בהתנחלות איתמר, סיפר על אירועי סוף השבוע ועל הדרך בה מתמודדת המשפחה עם השכול. בראיון לקול ישראל סיפר בן ישי כי הוא ובני משפחתו לא היו בבית בזמן שאירע הפיגוע ולכן הזוועה התגלתה להם רק עם צאת השבת.

"מהשמיים עשו עמנו חסד", אמר, "בשבת התארחנו אצל הבן שלנו בגליל וכל השבת לא ידענו דבר על שאירע. המשטרה הגיעה לביתנו, אך לא מצאה אותנו. רק במוצאי השבת הבת שלי בישרה לנו מה קרה ואנחנו בהדרגה התחלנו לעכל שזה נוגע אלינו – לבשר שלנו", אמר בן ישי. "לוקח זמן להבין שבשר מבשרך לא אתך עוד. נוצר פה חלל גדול מאוד ואנחנו מנסים להישאר שפויים".

כשנשאל כיצד הוא מצליח להישאר רגוע וללא כל רגשות זעם או רצון לנקמה, השיב בן ישי: "אנחנו לא ממוקדים בכעס. אנחנו ממוקדים בצער ובכאב. אני מאמין גדול במדינה ובכוח הצבא שלנו. אני רק תוהה איך כוח כזה לא הצליח לשמור על הילדים שלנו? אני מעלה שאלה פשוטה ולא בא בטענות לאף אחד".

"לא הספקתי לומר שאני אוהב אותם"

באשר לעובדה שבתו ובעלה בחרו להתגורר בלב השומרון הוא אמר: "לא פחדנו מהעובדה שהם התגוררו באיתמר, דאגנו להם. כשהם היו חוזרים מאוחר בלילות רצינו לדעת אם הם הגיעו בשלום אבל לא הייתה לנו דאגה יומיומית. הרגשנו שהארץ הזו מחבקת אותנו וזה נתן לנו תחושת ביטחון".

בן ישי התייחס בראיון גם לשלושת נכדיו שנשארו יתומים. "הם נכנסו כחלק בלתי נפרד מהמשפחה שלנו, אנחנו מחבקים אותם וננסה לסלול להם דרך לחיים כי החיים ממשיכים. הבוקר שאלנו את רועי, הילד הקטן, אם הוא רוצה לקרוא קדיש על אביו, אמו ואחיו והוא השיב 'בוודאי'. ייקח להם זמן להבין שאבא ואמא כבר לא יחזרו, אבל הם מתפללים בשבילם מהשמיים". באשר לתמיכתו של ראש הממשלה במשפחה, סיפר בן ישי כי נתניהו שביקר אתמול בבית האבלים בירושלים "היה מאוד אנושי ואמר שהוא מרגיש תחושת שותפות בקרב העם. הוא הבטיח להשתדל להביא לתפיסתם של הרוצחים".

את הריאיון סיכם בן ישי במילות פרידה. "לא הספקתי לומר להם מספיק שאני אוהב אותם וזה מה שהכי כואב לי. הייתי מחזיר את הזמן אחורה ואומר להם כל חמש דקות שאני אוהב אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully