וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן: המוסד ריגל באמצעות עמותה למען רון ארד

לטענת שר המודיעין, נעצרו "עבריינים" ששיתפו פעולה עם אתר האינטרנט "10 מיליון" של עמותת "לחופש נולד", הפועלת להשיג מידע על הנווט השבוי. לדבריו, אין זה אלא כיסוי לפעילות המוסד

אירן ממשיכה לפרסם חשיפות של "פרשות ריגול למען ישראל", והפעם במוקד - הנווט הנעדר רון ארד. לפי הפרסום אמש (ראשון) בסוכנות הידיעות האירנית, הרשויות במדינה עצרו "עבריינים" ששיתפו פעולה עם עמותת "לחופש נולד" הישראלית, הפועלת להשגת מידע על ארד. לפי הדיווחים באירן, העמותה היא למעשה שלוחה של המוסד.

"שירות המודיעין האירני לא רק מפקח מקרוב על פעילות המוסד בתוך אירן, אלא גם עוקב אחר פעילותו במדינות מוסלמיות שכנות", צוטט שר המודיעין האירני, חיידר מוסלחי, בסוכנות IRNA. לדבריו, העמותה ואתר האינטרנט שהיא מפעילה, "10 מיליון", נועדו "רק לכאורה" לפעילות הומניטרית.

ציוד ומסמכים שהוחרמו מ"רשת הריגול והטרור" הישראלית באירן, והוצגו על ידי מיניסטריון המודיעין האירני. רויטרס
"ציוד ריגול" שהחרימה אירן מ"סוכני מוסד" והוצג בטהרן בתחילת החודש/רויטרס

"המשטר הציוני מעוניין להשתמש באתר כדי לגייס אנשים במדינות שונות כמרגלים ולעקוב אחר פעילויות שונות במדינות מוסלמיות", הוסיף מוסלחי.

מנכ"ל "לחופש נולד", האלוף (במיל') אייל בן ראובן, סירב להגיב לדברי השר האירני, אולם הוא ציין כי "עמותת לחופש נולד היא עמותה הומניטרית הפועלת מטעם מדינת ישראל ומממשת את החובה להחזיר הביתה את חיילינו השבויים והנעדרים. העמותה פועלת בכל פינה בעולם שבה ישנה סבירות לקבלת מידע כזה".

לפני כשלושה שבועות הודיע מוסלחי על חשיפת פרשת ריגול גדולה באירן, שבמסגרתה נעצרו "כמה רשתות של מרגלים" מטעם המוסד. אחד מאותם מרגלים לכאורה אף התראיין בטלוויזיה האירנית, סיפר על פעילותו ואף על ביקור שלו ב"מטה המוסד בתל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully