וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פוליטיקאית ארגנה לברלוסקוני מופעי לסביות"

מסמכים שהוצגו לבימ"ש באיטליה: במסיבות החשק של רה"מ הופיעו חשפניות בתחפושות אחיות ושוטרות, כשעל המלאכה מנצחת טכנאית שיניים שברלוסקוני הכניס לפוליטיקה: "זה היה ממש בית זונות"

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: יאיר דניאל. קריינות: אביב אברמוביץ')

בכל פעם שנדמה כי סילביו ברלוסקוני שבר את כל השיאים - מגיע גילוי שערורייתי חדש ומתעלה על קודמיו. אחרי החשדות האחרונים שנחקרים על ידי המשטרה, לגבי שידול נערה בת 17 לזנות ועוד שורה של מפגשים מיניים עם נערות ליווי קטינות, מגיעים היום (רביעי) דיווחים בדבר מופעי סטריפטיז וסקס שאורגנו עבור ראש ממשלת איטליה וחבריו, שכללו בין היתר פרוצות בתחפושות של אחיות ושוטרות, ומופע של מין לסבי.

פרטים אלו נחשפו במסמכים שהציגו המשטרה והפרקליטות לבית המשפט הדן בחשדות נגד ברלוסקוני, והבוקר הם ממלאים את כותרות העיתונים באיטליה. בין היתר עולה מהם, כי את ה"מופעים" הללו ארגנה עבור ראש הממשלה ניקול מינטי, פוליטיקאית מקומית צעירה מלומברדיה, שאף השתתפה בהם.

מינטי, דוגמנית בעברה, הייתה טכנאית השיניים שסייעה - תרתי משמע - להשיב את החיוך לפניו של ברלוסקוני לאחר שהותקף לפני כשנה וחצי ונחבל קשות בלסתו. היא מצאה חן בעיניו, והוא סייע לה להתניע את הקריירה הפוליטית שלה, ולהיבחר כחברה בפרלמנט המחוזי.

ניקול מינטי, שלפי החשד ארגנה מופעי סקס עבור סילביו ברלוסקוני, בישיבת הפרלמנט המחוזי של לומברדיה. רויטרס
ניקול מינטי, אתמול בישיבת הפרלמנט של לומברדיה/רויטרס

ההליך המשפטי נגד ברלוסקוני נפתח בעקבות הטענות לפיהן אחת ממשתתפות המסיבות הללו, הרקדנית ממוצא מרוקאי קארימה אל-מהרוג המוכרת בכינוי "רובי רובקורי", קיבלה ממנו הצעה לקיום יחסי מין תמורת תשלום, בעודה בת 17 בלבד. ראש הממשלה, לפיכך, חשוד בשידול קטינה לזנות.

"מינטי עם החזה בחוץ, מנשקת את ברלוסקוני"

במסמך בן 400 העמודים שהוגש לבית המשפט, מופיעים עוד תיאורים מהמסיבות שברלוסקוני אירח באופן תדיר במעונותיו ברומא ובמילאנו ובבית הקיט שלו באי סרדיניה. בין היתר נטען כי נערות הליווי והכוכבניות הצעירות שהשתתפו במסיבות נהגו "להימרח" בקביעות על ראש הממשלה, וקיבלו תמורת זאת מתנות שונות.

המסמכים כוללים תמלילי ציטוטים לשיחות טלפון, שבהם נשמע בין היתר קצין משטרה לשעבר, שכנראה נכח באחת המסיבות הללו, אומר: "מינטי הייתה שם עם החזה בחוץ, מנשקת כל הזמן את ברלוסקוני. כל הבנות קיבלו במתנה טבעות ושרשראות. זה היה ממש בית זונות".

הבוקר, בעוד הכותרות העסיסיות ממלאות כל עיתון ומהדורת חדשות, מסרה אפילו הכנסייה הקתולית הודעה לפיה היא "פצועה ומזועזעת" מהגילויים החדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully