וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלוסקוני: זונה בת 17? יש לי בכלל חברה קבועה

על רקע החקירה בפרשת "בונגה בונגה" עם הרקדנית "רובי", מסר ראש ממשלת איטליה וידוי נרגש: "לא רציתי לחשוף זאת, אך מאז גירושיי אני במערכת יחסים קבועה". הוא לא ציין מי המאושרת

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: יאיר דניאל)

בניסיון להדוף את החשדות האחרונים נגדו, לפיהם שידל נערה בת 17 לזנות, מסר אמש (ראשון) ראש ממשלת איטליה, סילביו ברלוסקוני, וידוי נרגש מחייו האישיים: לדבריו, מאז פרידתו מאשתו בשנה שעברה, הוא נמצא במערכת יחסים קבועה.

ההודעה המפתיעה, מצדו של האיש שמעולם לא הסתיר את חיבתו לנשים צעירות וכבר הודה בפה מלא כי "אינו קדוש", מגיעה על רקע פרסום ההחלטה האחרונה של הפרקליטות במדינה, לפתוח נגדו בחקירה בחשד שניסה לשדל את הנערה-דוגמנית-רקדנית ממוצא מרוקאי, קארימה אל-מהרוג, לקיים עמו יחסי מין תמורת תשלום - רק האחרונה משורת שערוריות המין ששמו של ברלוסקוני בן ה-74 נקשר אליהן בשנה האחרונה.

"זה אבסורדי אפילו לחשוב שאשלם תמורת סקס עם אשה - דבר כזה מעולם לא קרה בחיי. זה מבזה בעיניי", אמר ברלוסקוני בהודעה שפורסמה בטלוויזיה האיטלקית. לדבריו, רשויות התביעה שהחליטו לחקור אותו פעלו באופן "לא חוקי" ו"בלתי מקובל".

הדוגמנית המרוקאית-איטלקייה בת ה-17 "רובי" קארימה אל-מהרוג, שסילביו ברלוסקוני חשוד בשידולה לזנות. רויטרס
הכחישה כי קיימה יחסי מין עם ברלוסקוני. קארימה "רובי רובקורי" אל-מהרוג/רויטרס

קארימה אל-מהרוג, המוכרת יותר בכינוי "רובי רובקורי" ("רובי גונבת הלבבות"), עלתה לכותרות לראשונה כשהתראיינה ותיארה את המסיבות שערך ברלוסקוני, בהן השתתפה, במילים "בונגה בונגה". עם זאת, היא הכחישה מאז כי קיימה יחסי מין עם ראש הממשלה.

אך ברלוסקוני החליט אמש לשים קץ לשמועות: "מאז שאני פרוד - אף שלא רציתי לחשוף זאת בפני התקשורת - הייתה לי מערכת יחסים עם מישהי אחת, שגם הייתה נוכחת יחד איתי באירועים האלו, ובשום פנים ואפון לא הייתה מאפשרת לדברים המגוחכים האלה שהעיתונים כותבים עליהם לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully