וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: "טעיתי, אבל גם עופר עיני עושה טעויות"

יו"ר העבודה התייחס לביקורת המופנית אליו מצדו של יו"ר ההסתדרות בפרשת העובדת הזרה ואמר ש"אם היה מדובר באחיו של עיני, הפרשה היתה מסתיימת בקנס". הוא הדגיש כי ימשיך לעמוד בראש מפלגת העבודה

יח"צ - חד פעמי

ההקלטה מתוך התוכנית "הכל דיבורים" עם איילה חסון ברשת ב' של "קול ישראל"

שר הביטחון אהוד ברק לא נשאר חייב: אחרי שאמש תקף אותו יו"ר ההסתדרות עפר עיני וכינה אותו "אהבל" על העסקת העובדת הזרה, הודה היום (חמישי) ברק בראיון לקול ישראל כי מדובר בטעות ואמר כי מדובר ב"מקרה בוזגלו הפוך". לדבריו, "אלמלא נילי פריאל היתה אשתי זה היה נגמר בקנס". הוא הוסיף כי גם עופר עיני עושה טעויות ורמז: "אני מניח שבני משפחתו עושים טעויות אני בטוח שאם זה היה קורה לאח של עופר עיני, זה היה נגמר בקנס".

דבריו של ברק מגיעים לאחר שכאמור אמש תקף עיני את יו"ר העבודה: "אין טעות שברק לא עושה. צריך להיות אהבל אמיתי כדי להעסיק פיליפינית, תביא עובדת ישראלית. אתה שר בממשלה, אתה יודע שזה בניגוד לחוק, אז מה? מה אתה מקווה שלא יתפסו אותך? הנה, תפסו".

שישה מנהיגים בשש שנים

לגבי הביקורת המופנית כלפיו במפלגתו שלו, והטוענים החדשים לכתר אמר ברק כי זו אופייה של המפלגה ושאם ישנם גורמים שאינם שבעי רצון מדרך הנהגתו, שינסו להשפיע על כך בבחירות. "אני מספר שאני בן 68, מאז נולדתי היו לליכוד ארבעה מנהיגים. הנכד שלי בן 8 ובמהלך חייו היו כבר שישה מנהיגים לעבודה", הדגים ברק, "במפלגת העבודה יש סערת ריב, אבל יש לה חוקה והחברים הם שקובעים, יש מוסדות וכללים ושם ייקבעו כל הדברים".

בנוגע להפיכתו ל"שק חבטות" של חברי מפלגתו בתקופה האחרונה אמר ברק הוא "פועל לפי השיקול של מה שטוב ונכון למדינה". הוא סיפר כי "הייתי בכל תפקיד אפשרי, ממפקד סיירת מטכ"ל ועד הרמטכ"ל. התפקיד היחידי שלא הייתי בו הוא 'שק החבטות'". עם זאת, הוא אמר כי למרות המכות שהוא סופג, להבדיל מאחרים, הוא עדיין בפוליטיקה, "אני לא רואה את רמון בשטח, לא רואה את אולמרט ולא את דרעי", אמר.

שמחון: "תהיה גבר ותצא"

מוקדם יותר, קרא שר החקלאות ופיתוח הכפר, שלום שמחון, לברק לצאת מהממשלה. בראיון לגלי צה"ל אמר שמחון: "לו הייתי יכול לעוץ עצה לאהוד ברק הייתי אומר לו: 'אהוד – תהיה גבר. תעזוב את הממשלה, צא החוצה, לך אל המדבר, תוציא אחריך את כל האחרים, ונראה את גבורתם של כל היתר'".

שמחון הוסיף כי "צריך פעם אחת לעשות משהו באומץ. מה הבעיה של האדם הזה שנקרא אהוד ברק? הבעיה האמיתית שלו היא האחריות הציבורית שלו. הוא לא יודע להיות פוליטיקאי. מקרה הפיליפינית הוא מקרה חמור – ולא טוב שקרה, אך הוא לא העיקר. הבעיה של אהוד ברק היא ביצירת בריתות שלא מחזיקות לאורך זמן ונועדו לצורך שירות אינטרסים של אנשים מסוימים".

שמחון התייחס אף הוא להתבטאות של עיני ואמר כי "אין ספק שמדובר בהתבטאות אומללה של איש ציבור אל מי שהיה ראש ממשלה ושר ביטחון, ולא חשוב מה יחסי לברק היום, אני מאוד לא אוהב את ההתבטאות הזו ואני חושב שגם עופר עיני מצטער עליה באופן אמיתי. זאת התבטאות שהיא באמת ברמה של שוק שאיננה במקום. כולנו צריכים לנהל שיח ציבורי ברמה קצת יותר גבוהה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully