וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: יש ראיות שניסו לפגוע בשמו של הרנטגן

בתום חקירה שהתנהלה ביאח"ה, הודיעה המשטרה כי ישנה תשתית ראייתית להגשת כתב אישום נגד מבקר עיריית נתיבות, החשוד בשליחת נערת ליווי לרב יעקב איפרגן

היחידה הארצית לחקירות הונאה הודיעה היום (ראשון) כי סיימה לבצע חקירה במסגרתה עלה החשד כי גורמים שונים פעלו לשם פגיעה בשם הטוב של הרב יעקב איפרגן ("הרנטגן") והרב בנימין חן מנתיבות. מהמשטרה נמסר כי יש בידיה תשתית ראייתית מספיקה נגד הרב שמעון אלון, מבקר עיריית נתיבות, בעבירות של ניסיון לשידול לביצוע עבירה על חוק הגנת הפרטיות ובעבירה של ניסיון לקשירת קשר לפשע או עוון. תיק החקירה יועבר להמשך טיפול בפרקליטות מחוז הדרום.

המשטרה חקרה חשד לפיו הרב אלון ניסה לשלוח נערת פיתוי לשני הרבנים מנתיבות. על פי החשד, מדובר בניסיון להשפיל ולבזות אותם וכדי לפגוע במעמדם בקרב מאמיניהם על ידי הפצת התמונות. על פי החשד, הרב אלון הציע לנערה סכום של 150 אלף שקלים בתמורה לתמונות בעלות אופי מיני, שיתעדו את "הרנטגן" בצורה מביכה, באמצעות מכשירי צילום והקלטה בהם תצויד. בידי החוקרים ישנה הקלטה, בה מתועד המשא ומתן שניהל אלון עם הנערה. היא עצמה טענה, כי הם שוחחו מספר פעמים בנושא, וכי השיחות הוקלטו והן אכן נמצאות בידי המשטרה.

אלון הוקלט משדל את הצעירה

הרב אלון, הנחשב מקורב לחצר הבאבא-ברוך, נעצר על ידי חוקרי היחידה הארצית לפשיעה כלכלית, ושוחרר באותו יום למעצר בית. הרב אלון והרב איפרגן סירבו להתייחס לדברים וגם פרקליטו של אלון, עו"ד ציון אמיר, סירב להתייחס לדברים בזמן המעצר ואמר רק שמרשו מכחיש את החשדות נגדו. בראיון שהעניק לערוץ 2 טען אלון כי הנערה היא זו שיזמה את תכנית ההפללה.

"הראשוניות של הפנייה הייתה שלה. היא סיפרה לי על הפעילות שלה עם אישיות רבנית מקומית. לאחר מכן אמרה לי, 'מה אתה אומר אם אביא לך תיעוד של ההתנהלות עם אותה אישיות?", אמר אלון. לדבריו, היוזמה כולה היתה של הנערה והוא רק השתתף בשיחה.

עם זאת, על פי הקלטות שיחות הטלפון בינו לבין הצעירה, נשמע אלון כשהוא מורה לה כיצד לפעול. "כמה תמונות צריך?" היא שאלה והמשיכה - "עם בגדים או בלי בגדים". בהקלטה נשמע לכאורה קולו של אלון אומר לצעירה בתשובה לשאלתה מה לצלם: "נגיעה, מחזיק, לא יודע. מה אכפת לי, העיקר שיחבק אותך, יעשה משהו, שייגע לך בחזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully