וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתיחות עולה: צרפת מזהירה מנסיעה לבריטניה

איומי הטרור: לאחר האזהרה של ארה"ב, קוראת ממשלת צרפת לאזרחיה הנוסעים לבריטניה לגלות עירנות במהלך נסיעה בתחבורה הציבורית ובאתרי התיירות. הבוקר אירע בתימן פיצוץ סמוך לשגרירות בריטניה, מספר עוברי אורח נפצעו

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: דורון שטיין)

ממשלת צרפת הוציאה הבוקר (רביעי) אזהרת מסע לבריטניה. באזהרה נכתב כי על אזרחי צרפת המבקרים בבריטניה לנהוג בזהירות רבה וזאת בשל סיכון גבוה לפיגוע טרור במדינה באתרי תיירות או תחבורה ציבורית.

בהודעה שהועלתה לאתר האינטרנט של משרד הביטחון הצרפתי אמש נכתב כי הממשלה הבריטית רואה בהיתכנות של פיגוע טרור כהתרחשות "סבירה מאוד". באזהרה של צרפת נכתב כי "אנו מייעצים לנוסעים לבריטניה להיות עירניים במיוחד במהלך נסיעה בתחבורה ציבורית וביקור באתרי תיירות".

כוננות ברחבי אירופה

אזהרת המסע לבריטניה אותה פרסמה ממשלת צרפת מגיעה לאחר שארצות הברית ובריטניה פרסמו אזהרות מסע לאירופה. בבריטניה הועלתה רמת הכוננות לפיגועי טרור בגרמניה וצרפת לרמה "גבוהה" אך רמת הכוננות בבריטניה עצמה נותרה בעינה ברמת "כוננות חמורה". בתוך כך שר הפנים הגרמני, תומאס דה-מזייר, אמר הבוקר כי אין אינדיקציות מוחשיות למתקפת טרור בגרמניה למרות שהמדינה מהווה מטרה עבור ארגוני הטרור. "שלא יהיה לאף אחד ספק כי גרמניה מהווה יעד עבור אותם ארגונים", אמר השר, "אולם אין בידינו איום מוחשי ומיידי למתקפת טרור".

העלאת הכוננות נגד פיגועי טרור באירופה ואזהרות המסע שפורסמו נגד נסיעה ליבשת מגיעה בעקבות חשיפת תכנית של פעילי אל קאעדה בעלי אזרחות גרמנית לבצע פיגועים ביבשת. אתמול נעצרו בצרפת 11 בני אדם בחשד שקיימו קשר עם ארגון אל אקעדה ולפני יומיים נהרגו שמונה מוסלמים בעלי אזרחות גרמנית בהתקפת מזל"ט של ה-CIA בפקיסטן.

בתוך כך, פיצוץ שאירע הבוקר סמוך לשגרירות בריטניה בצנעא, בירת תימן. גורם רשמי בריטי אמר כי בפיצוץ היה מעורב רכב של השגרירות בו נסע סגנו של ראש המשלחת הבריטית למדינה, אך אין נפגעים.

עדכון ראשון: 08:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully