וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! חדשות מסכמת שנה בחינוך ובחברה

פרופ' עדה יונת זוכה בפרס נובל לכימיה, הבגרות במתמטיקה מודלפת, הממשלה מגרשת 400 ילדי זרים ועדן אברג'יל מזעזעת את התקשורת העולמית. וואלה! חדשות מגישה את הידיעות שעשו את תש"ע בחינוך ובחברה

כ"ג כסלו, 10.12.09

הביוכימאית פרופסור עדה יונת מקבלת פרס נובל לכימיה ועושה היסטוריה כאישה היחידה שהיתה מועמדת לפרס ב-40 השנים האחרונות. לצד המדליה המכובדת יונת זכתה גם ב-1.4 מיליון דולרים.

כ"ט ניסן, 13.4.10

ראש הממשלה בנימין נתניהו הופך את ההחלטה ומכריע: הקברים בברזילי יפונו ובמקום ייבנה חדר מיון. בכך מגיעה לסיומה (פחות או יותר), סאגה שעירבה את בכירי עולם הרפואה, הדת ומשרד הבריאות.

י"ב סיון, 25.5.10

שאלון הבגרות במתמטיקה דולף ימים לפני המועד, מה שיוצר עיכובים ובלבול בבחינה הכי מלחיצה לתלמידי ישראל. מצד שני, אפשר גם לשמוח: סוף סוף יש משבר חינוכי שלא קשור לשביתות.

ג' תמוז, 15.6.10

בג"צ מחליט להאשים בביזיון בית המשפט את הורי הבנות מעמנואל שסירבו להשיב את ילדותיהם לבית הספר במגמה המשולבת, ולשלוח אותם לכלא. בכך הגיעה לשיאה פרשת ההפרדה העדתית בבית הספר החרדי בעמנואל, שחשפה, בין היתר, גם את חוסר ההבנה של הממסד החילוני בקודים החינוכיים התורניים.

כ"א אב, 1.8.10

בתום חודשים ארוכים של דיונים, אישרה הממשלה את המלצות הוועדה הבינמשרדית, לפיהן 800 מילדי העובדים הזרים יישארו בארץ ו-400 יגורשו. ההחלטה הסעירה את המדינה וחצצה בין פעילי זכויות אדם שדרשו לחמול על הילדים ולהשאירם בישראל, לבין מי שסברו כי ישראל תסכן את ריבונותה, אופיה וכלכלתה, אם תנקוט במתן "אזרחות אוטומטית" לכל ילד.

ח' אלול 18.8.10

החיילת המשוחררת עדן אברג'יל בוחרת להעלות לפייסבוק שלה תמונות בהן היא מצולמת לצד עצירים פלסטינים כפותים. התמונות גורמות לתסיסה עולמית ולהתנערות של צה"ל מאברג'יל והתנהגותה. היא, בתגובה, לא מבינה על מה המהומה, מביעה אכזבה מהתנהלות הצבא בעניינה ומבהירה: "בכיף הייתי טובחת בערבים".

  • עוד באותו נושא:
  • עדה יונת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully